میزان نوشت: علیرضا قره‌خانی بیان کرد که در فیلم «میتینگ شیطان» که درباره شخصیتی است که برای دفاع از حرم به سوریه می‌رود به ایفای نقش خواهد پرداخت.

علیرضا قره خانی بدلکار بین المللی ایرانی سالها با گروه سریال «کبری 11» فعالیت داشته و آثار سینمایی مطرحی را در کارنامه دارد.

او یکی از همراهان و هنرجویان پیمان ابدی بدلکار فقید سینمای ایران است که پس از فوت ناگهانی این بدلکار مدتی تصمیم به دوری از فضای سینمای ایران گرفت. البته این دوری دیری نپایید و قره خانی بار دیگر برای بدلکاری در آثار ایرانی حضور یافت.

قره‌خانی درخصوص اقدام خود برای ساخت فیلمی با موضوع مدافعان حرم گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری و ساخت تله فیلم "میتینگ شیطان" با موضوع مدافعان حرم هستیم که قرار است به صورت تله فیلم از تلویزیون پخش شود. البته هنوز شبکه پخش کننده و زمان پخش آن مشخص نشده است.

او در همین راستا افزود: میتینگ شیطان سه هفته پیش به تهیه کنندگی خودم و کارگردانی رضا خادم کلید خورد. بخش عمده‌‌ای از فیلمبرداری اثر در ایران به اتمام رسیده و قسمت های فیلمبرداری در کشور آلمان باقی مانده که به امید خدا طی روزهای آینده انجام خواهد شد و به احتمال فراوان پروژه حداکثر تا بیست روز آینده به اتمام خواهد رسید.

بدلکار سریال کبری 11 درخصوص چگونگی شکل گیری این فیلم اذعان کرد: در ابتدا قرار بود فیلم «میتینگ شیطان» به صورت اثری کوتاه ساخته شود اما خدا را شکر همه چیز مهیا شد تا این اثر در قالب تله فیلم به تولید برسد. میتینگ شیطان فیلمی کاملاً اکشن با معیارهای درست این سینماست و من به شخصه به شدت این اثر را دوست دارم. خدا را شکر از همان ابتدا همه چیز در ساخت «میتینگ شیطان» به خوبی پیش رفت و البته باید از ترانه بهداد به شدت تشکر کنم که بسیاری از لوکیشن ها و شرایط اصلی فیلم به دلیل همکاری او میسر گردید.

او درباره مضمون اصلی فیلم «میتینگ شیطان» تصریح کرد: ایده اولیه و اصلی این فیلم بر اساس اتفاق ترور مجلس شکل گرفت. داستان اصلی درباره شخصیتی به نام حبیب است که بعد از اتفاقات ترور مجلس برای دفاع از حرم به سوریه می رود. حبیب شخصیتی کاملاً ایرانی و وطن دوست است که خوشبختانه خودم نقش آن را ایفا می کنم.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =