وقتی مسئول جشنواره، کاندیدای دریافت جایزه می‌شود!

امیرعباس ستایشگر در حالی مدیر کمیته پژوهش سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و عضو ستاد اجرایی است که نامش در میان نامزدهای بخش موسیقی دستگاهی باکلام و بهترین ناشر موسیقی هم دیده می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا نوربخش، مدیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در نشست خبری این رویداد که ۱۳ آذر ۹۶ در تالار وحدت برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید اطرافیان و همکارانش چه کسانی هستند گفت: «مهدی وجدانی در بخش اطلاع‌رسانی، امیرعباس ستایشگر در بخش موسیقی دستگاهی، خانم حسین‌زاده در بخش‌ تبلیغات و خانم‌ها کروبی و یوسفیان در بخش بین‌الملل کارشناسان جشنواره هستند. انتخاب گروه‌ها را خود من انجام می‌دهم و کارشناسان پیشنهاد می‌دهند. البته در بخش پاپ محسن رجب‌پور به عنوان مدیرعامل مجمع صنفی آثار شنیداری به ما کمک می‌کند اما در نهایت انتخاب‌ها با خودم است.»

این در حالی است که روز گذشته چهارشنبه ۲۷ دی در پی اعلام اسامی کاندیداهای جایزه باربد که برگزیدگانش شنبه ۳۰ دی در اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر مشخص خواهد شد، نام امیرعباس ستایشگر نیز که به عنوان مدیر کمیته پژوهش جشنواره عضو ستاد اجرایی است، در میان نامزدان بخش موسیقی دستگاهی باکلام برای آهنگسازی آلبوم «در جهان سرگردان من» و نامزدهای بهترین ناشر موسیقی به چشم می‌خورد.

او که به گفته بسیاری از گروه‌ها و هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره یکی از ارکان اصلی انتخاب آثار شرکت‌کننده به ویژه در بخش موسیقی ایرانی بوده است، دقایقی بعد از انتشار خبر نامزدهای دریافت جایزه باربد به دلیل درج نامش در این فهرست  از جانب رسانه‌ها با این انتقاد مواجه شد که چرا با وجود سمت خود در جشنواره و نقش غیر قابل انکارش در انتخاب آثار، باید در فهرست نامزدها قرار بگیرد؟

انتشار این خبر و انتقاد اهالی رسانه نسبت به نقش  او در این دوره از جشنواره در حالی است که ستایشگر طی دوره‌هایی که حمیدرضا نوربخش به عنوان رییس جشنواره مشغول فعالیت بوده از او به جهت پاره‌ای از مواردی که حالا متوجه خودش است انتقادهای تند و تیزی کرده بود.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    0 0
    خنده داره !!!