اعتراض علی قمصری و انصرافش از دریافت جایزه از جشنواره موسیقی فجر

علی قمصری از نامزدهای دریافت جایزه باربد در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر می‌گوید هر جایزه‌اى از این جشنواره تا زمانى که تکلیف آئین‌نامه و جزئیات هزینه‌هاى دو سال قبلش منتشر نشود، براى او بى‌اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قمصری، آهنگساز و نوازنده تار و از منتقدان شیوه برگزاری جشنواره موسیقی فجر در واکنش به اعلام نامش به عنوان کاندید دریافت جایزه آهنگسازی در بخش موسیقی معاصرِ بی‌کلام جایزه باربد، در نامه‌ای که در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته، نوشته است:  

«ستاد جشنواره موسيقى فجر هر سال ظاهرا با الهام از جشن سايت موسيقى ما، طبق بررسى كلى آثار سال، جوايزى به هنرمندان مى‌دهد.

گويا هيئت داوران جشنواره فجر، در بخش مربوط به آلبوم‌هاى برگزيده سال، نام مرا در بين منتخبين قرار داده‌اند. همين جا عدم تمايلم به هر گونه ارتباطى (حتى همين انتخاب غيابى) با اين جشنواره را، در نبود اساسنامه اعلام مى‌كنم. هر جايزه‌اى از اين جشنواره تا زمانى كه تكليف آئين‌نامه و جزئيات هزينه‌هاى دو سال قبل منتشر نشود، براى من بى‌اعتبار است.»

57242

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    6 1
    درود به شرفت ، تو اگر برخیزی من اگر برخیزم ... جلوی این حیف و میل ها گرفته خواهدشد ، و مملکت از سقوط نجات پیدا خواهد کرد .