حامد بهداد، باران کوثری و ... در راه رتردامِ هلند

«سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی و بازی بازیگرانی چون حامد بهداد و باران کوثری در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رتردام هلند پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رتردام هلند در بخش آینده روشن پذیرفته شده است و از ٢٤ ژانویه تا چهارم فوریه (چهارم تا ١٥ بهمن) با دیگر آثار حاضر در این بخش به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره بین‌المللی پس از فستیوال‌های معتبر کن، برلین، ونیز و لوکارنو، معتبرترین رویداد سینمایی اروپا است که از سال ١٩٧٢ تاکنون هر ساله در پایان ماه ژانویه در رتردام هلند برگزار می‌شود و در این دوره فیلم سینمایی «سد معبر» تنها نماینده ایران برای حضور در این فستیوال خواهد بود.

این سومین حضور بین‌المللی فیلم «سد معبر» پس از دو حضور بین‌المللی خود در جشنواره پوسان کره جنوبی و گلدن گلوبال مالزی است.

در فیلم سینمایی «سد معبر» که پخش بین‌المللی آن بر عهده محمد اطبایی است، حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی و محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند، همچنین بازیگر خردسال این اثر رونیکا نعمت‌الله است.

این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که برای تغییر وضعیتِ زندگیِ خود با نرگس، همسرش اختلافِ نظر دارد و در این مسیر با چالش مواجه می‌شود.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =