۰ نفر
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
جایزه رییس‌جمهور تقلبی اهدا شد

مهر نوشت: مایکل راپاپورت جواب جایزه مطبوعات تقلبی ترامپ را با اهدای جایزه رییس جمهوری تقلبی به وی، داد.

دیشب پس از این که ترامپ بالاخره بعد از چند هفته برندگان جوایز فیک نیوز را معرفی کرد، مایکل راپاپورت کمدین نیز جواب وی را با اهدای یک جایزه به خود ترامپ داد.

این کمدین با انتشار یک ویدیوی ۳۸ ثانیه‌ای روی فیس بوک جواب ترامپ را داد و همان‌طور که می‌شد انتظارش را داشت به شیوه خودش کلی فحش نثار ترامپ کرد.

وی پس از همه این حرف‌ها اعلام کرد قصد دارد یک جایزه به نام «جوایز فیک پرزیدنت» به راه بیاندازد و افزود: که خود توی لعنتی برنده آن هستی. بنجامین فرانکلین، آبراهام لینکلن، و جرج واشنگتن در قبرشان از کارهایی که تو داری می‌کنی، می لرزند.

البته استفاده از ۱۱ واژه نامناسب در یک ویدیویی ۳۸ ثانیه‌ای خودش کاری استثنایی شده است.

ترامپ مدتی پیش اعلام کرده بود می‌خواهد «جوایز فیک نیوز» را به اعضای رسانه اهدا کند، اما این بار مراسم بزرگی در کار نبود. او فقط پستی در وبسایت حزب جمهوری‌خواه منتشر کرد و با اشاره به اینکه ۹۰ درصد پوشش خبری رسانه‌ها درباره او منفی بوده است، در آن ۱۱ باری را لیست کرد که رسانه‌ها به اشتباه خبری در مورد او منتشر کرده بودند.

نفر اول خبرنگار نیویورک تایمز بود که بارها ترامپ این روزنامه را کوبیده و تعدادی از معروف‌ترین و موثق‌ترین رسانه‌های ایالات متحده از جمله واشنگتن پست و سی‌ان‌ان هم در لیست حضور داشتند. در نهایت،‌ او همچنین در ادامه نبرد خود با رسانه‌ها پرونده ساخت‌ و پاخت خود با روسیه را «شاید بزرگ‌ترین فریب علیه مردم آمریکا» خواند.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =