سرنشینان تریلر تصادف محور شرق اصفهان جان باختند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه تصادف تریلر در محور شرق اصفهان هر دو سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سازمان آتش شانی اصفهان، محمد شریعتی با اشاره به حادثه تصادف محور شرق اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۳:۵۷ دقیقه به فرماندهی آتش نشانی اعلام شده و اکیپ عملیاتی سه ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در یک عملیات پیچیده و تخصصی در شرایط جوی نامناسب پس از یک ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان با برش قسمتی از کابین خودرو و استفاده از دو دستگاه جرثقیل هر دو سرنشین از میان آهن پاره‌ها بیرون کشیده شدند، ابراز داشت: متاسفانه هر دو سرنشین به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه به دنبال برخورد تریلر واژگون شده با شبکه برق فشار قوی و سیم‌های برق پس از قطع شدن روی کابین خودرو در شرایط بارندگی به وجود آمده است، اضافه کرد: همچنین عدم شرایط جوی مناسب و لغزندگی جاده، عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، سبقت، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم از عمده ترین علل بروز چنین حوادثی به ویژه در شرایط جوی نامناسب است.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و لغزندگی جاده‌ها گفت: همواره شاهد اینگونه حوادث تلخ به ویژه پس از اولین باران پاییزی هستیم که براثر آن تعدادی از هم استانی ها جان خود را از دست می دهد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =