شهرداری های تابعه استان با هم افزایی به زائران اربعین خدمات ارائه دهند

معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: شهرداری های البرز همچون سال های گذشته تمهیداتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین اندیشیده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز؛ خسرو ارتقائی : در جلسه هماهنگی جهت برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم اربعین حسینی (ع) با حضور شهرداران، سرپرستان شهرداری های تابعه استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد اظهار داشت: کلیه شهرداریهای تابعه استان همه امکانات خود را درجهت رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بکار بگیرند .
وی ضمن قدردانی از تمام کمیته ها و مناطق برای اقدامات برنامه ریزی شده برای رفاه زائران اربعین افزود: پیش بینی ها حاکی است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش می یابد بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به 2 سال گذشته حضور یابیم.
ارتقائی ابراز امیدواری کرد امسال با تمام توان، انگیزه و اشتیاق و با پایبندی به تمام تعهدات بهترین خدمت رسانی به زائرین حسینی و سایر شیعیان جهان اسلام را شاهد باشیم.
وی افزود: ما بعنوان خادمان اربعین امکانات زیرساختی در اختیار زوار قرار می دهیم تا زمینه خدمات مطلوب به زوار فراهم شود و زائران با خیال آسوده به کربلای معلی مشرف شوند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =