مشکلات عجیب‌وغریب عادت به  رانندگی با تسلا مدل 3

به نظر می‌رسد که مهندسان تسلا طرز فکر متفاوتی نسبت به همتایان خود در دیگر کمپانی‌ها دارند زیرا مدل 3 جدید دارای ویژگی‌هایی بوده که یادگیری و عادت به آن‌ها کمی زمان می‌برد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،برای نمونه، درحالی‌که یک دسته کاملاً مرسوم برای استفاده از برف‌پاک‌کن‌ها در دیگر خودروها وجود دارد اما تنها راه برای تغییر سرعت آن‌ها در تسلا مدل 3 رفتن به یک منو در سیستم اطلاعات سرگرمی است! از همین‌جا هم راننده مجبور است دیگر عملکردها نظیر سیستم تهویه، گرم‌کن صندلی‌ها و استریو را تنظیم نماید.

همین‌الان گوش دادن به موزیک در کابین تسلا مدل 3 یک عمل سخت است! گفته شده این خودرو فاقد رادیو FM/AM و سی دی پلیر بوده و برای استفاده از برخی عملکردهای سیستم صوتی نیز باید پکیج پریمیوم را انتخاب کرد. البته تسلا می‌گوید ویژگی‌هایی چون رادیو FM و بلوتوث در آینده‌ای نزدیک با یک به‌روزرسانی به خودرو اضافه خواهند شد.

خرید محصولات تسلا در آمریکا اجازه دسترسی به Spotify را نیز نمی‌دهد بنابراین تنها گزینه باقی مانده استفاده رایگان یا پولی از رادیو Slacker است. در گزینه دوم شما هر ماه تا 10 دلار باید بپردازید.

علاوه بر این از ارتباط داده‌ای سلولی استفاده می شود که برای 4 سال اول رایگان بوده بنابراین پوشش آن شاید در مکان‌های مختلف خیلی خوب نباشد. همچنین مشخص نیست که اگر استفاده رایگان به پایان برسد چه اتفاقی می‌افتد. آیا مالکان باید پولی پرداخت کنند یا اینکه تسلا به گونه‌ای استفاده رایگان از آن را گسترش خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که تسلا مدل 3 با چه استقبالی در بازار مواجه خواهد شد.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    مسخره اس ، اين هم يكي از شركتهايي هست مثل اپل كه خوب گوش مردم رو ميبره و با اعتماد به نفس براي خودشون شهرت درست ميكنن !!! دست توي جيب مشتري و منت برند سر مشتري