خودروهایی که برای مقاصد نظامی ساخته می‌شوند، عموماً نیاز به دوامی بالا اما کاراکتری ساده دارد. در این میان، کمپانی پارتیزان موتور از آلمان مدعی است که یک خودروی تمام قد را در این باب خلق کرده است. این خودروی جنگی پارتیزان وان (PARTISAN ONE) نام دارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،طراحی بدنه پارتیزان وان توسط یک فرد روسی به نام دکتر جیوری پونتیسکوف (JURI PONTISKOV) صورت پذیرفته است. این بلندقامت جعبه‌ای شکل به پانل‌هایی در بدنه خود مجهز است که تولیدشان ارزان بوده و تعویض آنها بسیار سهل و آسان است.
طبق ادعای سازنده، پارتیزان وان "بهترین خودرو برای بدترین جاده‌های جهان" است. به لطف فریم مستحکمی که ترکیبی از فولاد با تنش بالا است، این بلندقامت نظامی از پتانسیل خدمات‌دهی برای طول عمری به میزان 50 سال برخوردار است.

پارتیزان وان بیشتر مناسب میدان‌های جنگ ساخته شده و به ورق‌های زرهی در بدنه خود مجهز است که آن را در برابر سلاح‌های بالستیک محافظت می‌کند. همچنین زیر بندی آن نیز، شرایط نصب صفحات وی شکل ضد مین را فراهم می‌کند.

هنوز هیچ داده‌ای درباره گزینه‌های پیشرانه و سامانه انتقال قدرت این خودرو انتشار نیافته است؛ اما این را می‌دانیم که پارتیزان وان مجهز به یک پیشرانه دیزلی و سامانه تمام چرخ محرک است. همچنین، یک مخزن بزرگ سوخت هم در این خودروی نظامی تعبیه شده که می‌تواند تا برد 1500 کیلومتر آن را تغذیه کند.

طبق گفته سازنده، این خودرو می‌تواند به پیشرانه‌های تماماً الکتریکی و هیبریدی نیز مجهز شود.هنوز پارتیزان موتور از میزان هزینه‌ای که برای مخلوق جدید خود متحمل شده نکته‌ای را رو نکرده است، اما این خودرو به‌طور استاندارد از صد سال خدمات وارانتی بهره می‌برد.

۵۴۵۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =