۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
یک کرم تخصصی برای رفع بیماری آکنه

آکنه یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی است که خانم‌ها و آقایان در هر سنی ممکن است با آن مواجه شوند، اما بیشترین میزان بروز آن در سنین نوجوانی و جوانی است که غدد مترشحه چربی طبیعی پوست (غدد سباسه) تحت تاثیر تغییرات هورمونی در دوران بلوغ، سبوم (چربی طبیعی) بیشتری تولید می‌کنند.



علاوه بر افزایش میزان ترشح سبوم، نوع ترکیب سبوم هم در این مرحله تغییر می‌کند و این تغییرات سبب انسداد مجاری خروجی چربی (مجرای واحد پیلوسباسه) در سطح پوست شده و این روند غالبا با التهاب پوست همراه می‌شود. در چنین شرایطی، یک نوع باکتری به نام "پروپیونی باکتریوم آکنه" که در شرایط طبیعی به‌طور بی‌آزار در پوست ما وجود دارد، فعال شده و با ایجاد ترکیبات شیمیایی خاص، موجب انسداد مجرای خروجی چربی می‌شود و حاصل نهایی تمام این تغییرات ناخوشایند، ایجاد آکنه در سطح پوست است.

روش‌های درمانی گوناگونی برای تنظیم و تعدیل ترشح چربی طبیعی پوست (سبوم)، جلوگیری از انسداد و التهاب مجرای خروج چربی (مجرای واحد پیلوسباسه) و از بین بردن آکنه وجود دارد که روش مناسب بر اساس نیاز هر فرد، توسط پزشک انتخاب می‌شود. این روش‌های درمانی در اکثر افراد منجر به عارضه‌ای آزارنده می‌شوند به نام خشکی و کم آبی و کشیدگی پوست .

برای پیشگیری و رفع این عارضه ناخوشایند، قطعا باید چاره‌ای اندیشید که بهترین راهکار، استفاده از یک کرم مرطوب‌کننده و آب‌رسان است. اما نکته مهم این است که چنین محصولی، در عین حال که باید قدرت نگاهداشت آب را به مدت طولانی در لایه‌های عمقی پوست داشته باشد، از فرمولاسیونی برخوردار باشد که باعث تشدید ضایعات آکنه‌ای نیز نشود و همچنین از ساختاری کاملا سبک برخوردار باشد که در حین مصرف، باعث احساس سنگینی و چرب شدن و براق شدن پوست هم نشود.

کرم تخصصی "مرطوب‌کننده اکتی سنس نئودرم"، دقیقا بر اساس پاسخ به این نیاز مهم، طراحی و تولید شده است. این محصول ارزشمند، ضمن جلوگیری از تبخیر آب و تامین رطوبت و انعطاف پوست (با اتکا به ماده فعال " سرامید ")، باعث تنظیم و تعدیل ترشح سبوم و کاهش فعالیت بیماری‌زایی باکتری مولد آکنه نیز می‌شود (که این اثر منحصربه‌فرد به‌واسطه برخورداری از ترکیبی تخصصی به نام "سبوماین" اعمال می‌شود).

در کنار این دو اثربخشی عالی، کرم "اکتی سنس نئودرم" از ویژگی ممتاز دیگری نیز برخوردار است که قابلیت جلوگیری از پیری زودرس و کاهش چروک‌ها و خطوط ریز پوست و حفظ جوانی و شادابی پوست است. این ویژگی استثنایی به‌خاطر وجود ماده مؤثره " نیاسینامید ان جی" یا ویتامین B3 در ترکیب این محصول تخصصی است.

در تولید " کرم اکتی سنس نئودرم"، افزون بر ویژگی‌های کارآمد و اثربخش فوق‌الذکر، به جنبه‌های زیباسازی پوست نیز، از جمله پوشش لک‌ها و ناهمواری‌های بازمانده از مراحل درمان آکنه و تصحیح و بهسازی رنگ پوست توجه خاصی شده است.

از همین رو ، کرم تخصصی " اکتی سنس نئودرم "، در سه رنگ زیبا و متنوع، متناسب با طیف رنگی پوست‌های مختلف طراحی شده است تا همه افراد، در کنار بهره‌مندی از اثرات منحصر به‌فرد این کرم تخصصی، بتوانند بر اساس سلیقه خود و هماهنگ با رنگ پوست خویش، یکی از سه رنگ کرم تخصصی "اکتی سنس نئودرم" را انتخاب کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709446