تسنیم نوشت: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان ضمن محکوم کردن صحبت‌های دونالد ترامپ، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین امر موجب کوری و کوته‌بینی آنها شده است.

حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی امشب در مراسمی مرتبط با محکومیت اظهارات ضد ایرانی ترامپ اظهار داشت: سپاه پاسداران بازوی قدرتمند کشور در دفاع از کیان ایران اسلامی و مورد حمایت همگان می باشد.

تقوی بیان داشت: ملت ایران هیچ‌گاه جنایت‌های آمریکا را فراموش نخواهد کرد و ترامپ هم باید بداند حرف‌هایش، از نظر ملت ما و بسیاری از کشورهای دیگر، حرف‌هایی پوچ و توخالی است.

وی تصریح کرد: امروز اتحاد ملی ما برای آمریکا روشن شده و هر چه قدر در گذشته تلاش کردند، ذره‌ای ما را به ایجاد رابطه متمایل کنند، با سخنان بی‌ارزش ترامپ از بین رفت و ما از ایشان تشکر می‌کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: از جسارت‌ امریکایی‌های نمی‌گذریم و البته توی دهن آنها زده‌ایم و باز خواهیم زد و آنها نیز بخوبی می‌دانند ملت ایران ملتی نیست که سر جلوی آنها فرود بیاورد.

سخنان غیرمنطقی ترامپ، آمریکا را بیش از پیش منزوی می‌کند

همچنین ایسنا نوشت: امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: سیاست‌های منطقی و تعامل خوب دولت یازدهم و دوازدهم با جامعه بین‌المللی، دولت آمریکا را عصبانی کرده و به همین دلیل دونالد ترامپ تلاش می‌کند با فحاشی و اتهامات بی اساس ایران را نیز عصبانی کند.

وی ادامه داد: ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های آمریکا متحد هستند و این گونه توهین‌ها فقط باعث تقویت این اتحاد برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و نهادهای مردمی و انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود.

امیری یادآور شد: سخنان ترامپ همچنین نشان داد که برجام دستاوردهای خوبی برای جمهوری اسلامی ایران و جامعه جهانی داشته و یک توافق برد - برد بوده است. ما بخشی از اهمیت برجام را در واکنش سریع و یکپارچه جهانی علیه سخنان رئیس جمهوری آمریکا مشاهده کردیم و همین مساله نشان می‌دهد که دولت آمریکا بیش از همیشه در صحنه جهانی منزوی شده است. برجام یک سند حقوقی و بین‌المللی است و نقض آن توسط آمریکا، این کشور را نزد جامعه جهانی بی‌اعتبار می‌کند.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =