۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰

معاون وزیر ورزشی می‌گوید صحبت‌های شب گذشته در ۹۰ دردی دوا نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا داورزنی که امروز به استقبال تیم ملی والیبال رفته بود، در جمع خبرنگاران توضیحاتی درباره این افتخار و همینطور اتفاقات برنامه 90 داد. خلاصه ای از حرف های او را در زیر می خوانید:

*طبیعی است مسیری که والیبال در پیش گرفته به همین جا ختم شود. ما در سال اول حضورمان عنوان پنجم را کسب کردیم و پس از آن به عنوان چهارمی رسیدیم. هر چند که معتقدم می‌توانستیم در آن سال جایگاه بهتری داشته باشیم. نکته مثبت عنوان امسال ما این است که فقط یک شکست داشتیم که آن هم برابر المپیک قهرمان بود.

*‌هدف ما رفتن به جمع 4 تیم برتر المپیک است. باید نیروی جوانی را که آموزش داده‌ایم به تیم تزریق کنیم تا با قدرت مسیری که در آن هستیم را طی کنیم. از الان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌دانیم که تا المپیک چه کارهایی باید انجام دهیم. تا آن زمان حدود 60 بازی خواهیم داشت که 45 تای آنها کاملا مشخص است. با توجهی که به جوانان صورت می‌گیرد و اقداماتی که انجام شده می‌توانیم با قدرت پیش برویم. انتظارات مردم از تیم ملی بالا رفته و فقط پیروزی می‌خواهند حتی مقابل قهرمان المپیک که البته من امیدوارم با غیرتی که جوانان ایرانی دارند این امر محقق شود.

*(درباره اتفاقات برنامه 90) ما نیاز داریم که آرامش را به این تیم برگردانیم. شب گذشته اتفاق خوبی رخ نداد و من واقعا متاسف شدم. چرا که برخی حرف‌های غیرضروری مطرح و ذهن هواداران را مشغول کرد. همه علاقمندان به فوتبال و استقلال دوست دارند که این تیم همچون ادوار گذشته قدرتمند باشد و در بالای جدول حضور داشته باشد. در این مسیر هر موضوعی که باعث تنش شود، نگران کننده است. حتی برای وزارت ورزش.

*اتفاقی که شب گذشته در برنامه نود و مقابل 30 میلیون هوادار افتاد برای ورزش کشور اتفاق خوبی نبود. صحبت‌هایی شب گذشته مطرح شد که دردی را دوا نکرد. باز هم تاکید می‌کنم استقلال به آرامش و تمرکز نیاز دارد. مخصوصا وقتی بازی‌های حساسی پیش روی این تیم است.هر کسی در باشگاه استقلال وظایفی دارد که باید به وظایف خود عمل کند تا شرایط بهتری برای این تیم ایجاد شود. ما اتفاقات را رصد خواهیم کرد تا آرامش به استقلال بازگردد.

*(واکنش به تغییرات در استقلال) طبیعی است که این کار از اختیارات سلطانی‌فر است اما باید در نظر بگیریم که یک اختلاف نظر یا اختلاف سلیقه نباید همه چیز را به هم بریزد. همه باید تلاش کنند حاشیه‌ها را دور کنیم و آرامش را برگردانیم.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =