۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
حاشیه‌های افتتاح ورزشگاه مدرن مشهد

ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) سرانجام با برگزاری یک دیدار دوستانه فوتبال افتتاح شد.

احسان خزایی: مهاجری گفت فارغ از اینکه چه تیم هایی بازی کردند، مهمترین اتفاق امشب، افتتاح این ورزشگاه است و میثاقیان گفت این ورزشگاه خوبی است و آدم کیف میکند توی آن فوتبال بازی کند خوب است که توی شهر است و نزدیک ولی بازی های ما با پرسپولیس و استقلال در ثامن برگزار می شود چون مردم بیشتر می آیند!
ده هزار نفری که برای تماشای این بازی آمده بودند به نظر راضی بودند و به جز دقایق ابتدایی بازی،بیشتر غرق در تماشای زیبایی های استادیوم مدرن امام رضا بود تا آنچه در زمین چمن رخ می داد. تشویق ایسلندی و طبل و بوق برای همان دقایق ابتدایی بود بعد هیاهوی تماشاگران طرفدار تیم عراقی بیشتر بود و پر شر و شور تر
بازی را در نهایت منتخب مشهد 3 بر یک از نماینده کربلا برد. رضا عنایتی هم گل زد و هم به طور رسمی 4 گوشه زمین را بوسید و خداحافظی کرد. کاری که خودش گفت همیشه دوست داشته انجام دهد و خوشحال است سرانجام موفق شده در شهر خودش از فوتبال خداحافظی کند.
این سرآغاز، پایان دیگری هم داشت. تیم داوری این بازی کمی پیش از شروع وقت های اضافه نیمه دوم، زمین را بوسیدند و از دنیای قضاوت خداحافظی کردند.
افتتاحیه این ورزشگاه مدرن اما حاشیه پر سر و صدایی هم داشت. اتفاقی که پیش از شروع بازی حتی، در فضای مجازی و رسانه ها پیچید. از پانزده عضو شورای اسلامی شهر مشهد، برای سیزده نفر دعوتنامه حضور در این افتتاحیه ارسال شد و دو عضو زن این شورا برای افتتاح ورزشگاه و تماشای بازی به ورزشگاه دعوت نشدند. اتفاقی که واکنش های متفاوتی را در پی داشت و مهمترین آن امتناع سیزده عضو دعوت شده شورا از حضور در ورزشگاه بود به احترام دو همکارشان
اتفاقی عجیب که ابتدا تکذیب شد و بعد هیچکس مسئولیتش را نپذیرفت؛ نه تربیت بدنی آستان قدس و نه هیئت فوتبال استان؛ هر چند در نهایت مسئولین هیئت فوتبال استان پذیرفتند که دعوتنامه ها را آنها ارسال کرده اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =