عنوان برنامه های فرهنگی یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، لیست برنامه های فرهنگی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر ، گفت : هجده برنامه ی فرهنگی با رویکرد های مختلف و با نگاه ویژه به ماه محرم ، هفته ی دفاع مقدس و موضوع اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه کتاب استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود : این برنامه ها از روز دوم نمایشگاه در نوبت عصر و در ساعت های ١٦:٣٠ تا ١٧:٣٠ ، ١٧:٤٥ تا ١٨:٣٠ و ١٩ تا ٢٠ در سالن نشست های فرهنگی نمایشگاه و با حضور علاقه مندان برگزار می گردد.

بسطامی اذغان داشت : رونمایی از کتاب های نویسندگان استان ، کارگاه آموزش فرهنگ کار و کار آفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی ، کارگاه آموزش خبر نویسی ، عصر شعر گرامیداشت شهدای مدافع حرم ، نشست تاثیر مطالعه در توسعه و پایداری خانواده و اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس عنوان برنامه های فرهنگی روزهای دوم و سوم نمایشگاه خواهد بود .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد : در روزهای چهارم و پنجم نمایشگاه برنامه های نشست بررسی خاطرات مکتوب دفاع مقدس ، کارگاه معرفی ظرفیت های اقتصادی استان ، نقد و بررسی کتاب با موضوع سینما ، کارگاه مهارت پرورش تفکر انتقادی ، نشست نقش فرهنگ و رسانه در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و شب شعر عاشورایی برگزار می شود.

وی در پایان به معرفی برنامه های دو روز پایانی نمایشگاه پرداخت و گفت : کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ، کارگاه اقتصاد هنر ، جلسه نقد و بررسی کتاب خرم آباد شناسی استاد فرید قاسمی ، نشست تخصصی «ضرورت ها و چشم انداز آثار کودک و نوجوان در عرصه دفاع مقدس » ، نشست بررسی نمادها و اسطوره ها در لرستان و اجرای تعزیه عاشورایی برنامه های فرهنگی دو روز پایانی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خواهد بود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =