باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: از ظرفیت رسانه ها برای توسعه واحدهای تولیدی در استان اردبیل به نحو مطلوب استفاده شود.

 آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل در بازدید از مجتمع فولاد سپهر سبلان اردبیل گفت: توسعه واحدهای تولیدی و بالطبع تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای ما اولویت ویژه‌ای دارد که به همین منظور نیاز است از ظرفیت رسانه‌ها در این زمینه به نحو مطلوب استفاده شود تا خروجی‌های بهتری را شاهد باشیم.

وی افزود: تلاش برای اشتغال‌زایی در استان اردبیل یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید مسئولان اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشند و در رفع مشکلات و موانع موجود گام‌های اساسی بردارند که این مجتمع نیز زمینه اشتغال صدها نفر را در استان فراهم می‌کند که این یک امتیاز موفق برای ما است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: استاندار اردبیل نیز با توانمندی‌ها و اقدامات سازنده به طور حتم در مسیر رشد و توسعه استان گام برمی‌‌دارد که به طور حتم این موضوع سبب پیشرفت و توسعه اقتصاد و اشتغال استان می‌شود و می‌تواند در برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی موفق عمل کند.

آیت الله عاملی بیان کرد: انتظار ما از کسانی که صاحب قدرت و ثروت هستند این است که برای رونق تولید استان و اشتغال‌زائی جوانان بیکار استان گام بردارند تا بتوانیم با تعامل و همکاری با یکدیگر مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و راهکارهایی برای حل مشکلات پیش رو ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات موجود با توجه به سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است باید مورد توجه تمام دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =