۵۸۰ تخت در همدان برای مصدومان زلزله اختصاص یافت/ ۸۲ نفر از مصدومان در همدان بستری هستند

استاندار همدان گفت: 15بیمارستان استان همدان با ظرفیت پذیرش برای 580 تخت، آماده خدمات رسانی به مصدومان زلزله غرب کشور است، در صورت نیاز این تعداد افزایش نیز خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در بازدید از مصدومان زلزله در بیمارستان بعثت همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:

580 تخت برای مداوا ورسیدگی درمانی به مصدومان زلزله اخیر غرب کشور در همدان آماده پذیرش هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خدمات ورسیدگی های خوبی به مصدومان انتقالی به بیمارستان بعث همدان در جریان است وپزشکان وپرستاران این بیمارستان با حس نوعدوستی و بشردوستانه خدمات خود را به مصدومان زلزله مضاعف کرده اند.

استاندار با اشاره به اینکه تا شب گذشته 82 مصدوم از مصدومان زلزله استان کرمانشاه در بیمارستان بعث همدان پذیرش وتحت مداوا قرار گرفتند گفت: تمام بیمارستانای استان برای پذیرش مصدومان انتقالی آمادگی کامل دارند.

دکتر حیدری مقدم، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز طی گفتگوی از آمادگی 465 تخت بیمارستانی و 64 تخت آی سی یو در استان برای پذیرش حادثه دیدگان خبر داد و افزود: بیشترین تعداد با 200 تخت در بیمارستان بعثت آماده شده است.

وی ادامه داد: از ساعات اولیه حادثه زلزله کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی همدان با تعداد 10 آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد اورژانس هوایی، 8 تیم پزشکی و 4 تیم بهداشتی با تجهیزات کامل به همراه 80 میلیون تومان دارو به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

حمیدرضا الوند، مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز به خبرنگار خبرآنلاین گفت: 2 تیم با حداقل 12 نیرو متشکل از روانشناس و مددکار در قالب تیم های مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی از همدان آماده اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا با تمام توان و اعزام تیم های مداخله در بلایای طبیعی اقداماتی را در جهت امداد رسانی و کاهش آلام حادثه دیدگان انجام دهد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =