مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی مربیان کانون در این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان ابتدا به محل اجرای برنامه مرکز سیار روستایی کانون کرمانشاه رفت و شاهد اجرای تئاتر و قصه‌گویی از سوی وحید خسروی مربی این مرکز برای کودکان زلزله‌زده بود و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون سرپل ذهاب بازدید و ضمن دیدار با مریم شاه‌محمدی مربی این مرکز از زحمات وی در اجرای برنامه‌های فرهنگی بعد از زلزله قدردانی و با مجید شکر کلام همکار خدماتی این مرکز گفتگو کرد.

مدیرعامل کانون در حاشیه بازدید از شهر سرپل ذهاب با وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر و نماینده مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده به گفتگو پرداخت.

حاجیان‌زاده در این دیدار گزارشی از روند فعالیت‌های کانون و تشکیل ستاد امداد فرهنگی کودکان و نوجوانان ارایه و برنامه‌های بعدی این ستاد را تشریح کرد.

مدیرعامل کانون و هیات همراه همچنین به ‌منظور ابراز همدردی با فروزان حسینی مربی ادبی مرکز کانون سرپل ذهاب که در این حادثه خواهر خود را از دست داده بود، در محل اقامت وی و خانواده او حضور یافتند.

در پایان این بازدید مدیرعامل کانون به منزل ابوالفضل و احمد کشمند ۲ عضو کانون پرورش فکری سرپل ذهاب که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند و مبینا خواهر مصدوم آنها رفت و با وی و دیگر بازماندگان ابراز همدردی کرد.

رضاقمرزاده معاون فرهنگی، رضا موزونی مدیرکل نظارت بر انتشارات و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این بازدید مدیرعامل را همراهی می کردند.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =