کارگاه آموزشی «آشنایی با عروسک های غول پیکر؛ از عروسک گردانی تا اجرای میدانی»، در بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این کارگاه که با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود، مجید بوربور و سهیلا باجلان به عنوان مدرسین این کارگاه، در تاریخ ۲ تا ۴، ۹ تا ۱۱ و ۲۳ تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ از ساعت ۹ الی ۱۶، هنرجویان را آموزش خواهند داد.

بر اساس فراخوان این کارگاه، ده نفر بر اساس سابقه کاری و اولویت‌های آموزشی، جهت حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد.

به دلیل ظرفیت محدود، متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۷ بهمن اقدام و مشخصات و رزومه خود را جهت بررسی و انتخاب اساتید کارگاه، به نشانی الکترونیکی anzalipuppets@gmail.comارسال کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۸۲۸۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند.

این کارگاه در سالن ورزشی شهید عزیزی واقع در گیلان، منطقه آزاد انزلی،کیلومتر ۸ بلوارشهید فاتحی، چپرپرد پایین برگزار می شود.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی علاوه بر اخذ گواهی شرکت در کارگاه، به عنوان اولین تجربه اجرا، نمایشی را با عروسک های غول پیکر در جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد انزلی اجرا خواهند کرد.

این دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی تئاتر عروسکی است که زیر نظر فرناز بهزادی از اساتید برجسته تئاتر عروسکی ایران، در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =