کُری عجیب کریم انصاری‌فرد برای مسعود شجاعی

ایسنا نوشت: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد هر دو گلش را به خدا تقدیم می‌کند. او همچنین پیامی هم برای مسعود شجاعی بعد از بازی با ژانتی داشت.

 کریم انصاری فرد، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دیشب (یکشنبه) در جریان بازی المپیاکوس برابر ژانتی موفق شد بدرخشد و دو بار برای تیمش گلزنی کند.

انصاری فرد با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند با یازده گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ یونان راه یافت. او البته فرصت این را داشت که هت تریک کند تا شب درخشان خودش را تکمیل کرده باشد. با همه اینها مهاجم ایرانی بعد از پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

کریم انصاری فرد بعد از پایان مسابقه، گفت‌: من گل‌هایم را مثل همیشه می‌خواهم به خدا تقدیم کنم. همه مذاهب به خدا ایمان دارند. من از او سپاسگزارم و تمام موفقیتم را مدیون او می دانم. از این که زندگی می‌کنم سپاسگزار او هستم و از این که روزهای شادی را این طور برایم رقم می زند از او شاکر هستم. همان طور که قبلا گفتم هر مربی برنامه‌ای دارد و هر برنامه‌ای هم نیازمند یکسری بازیکنان است تا آن را اجرایی کنند، چه مربی قبلی و چه مربی فعلی. دستوراتی به ما دادند که ما آنها را اجرا کردیم. مربی جدید از ما می‌خواهد که در هر مسابقه بالاترین توانمان را نشان دهیم و فوتبال سرعتی را به نمایش بگذاریم و به محض این که توپ را از دست می‌دهیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

درخشش کریم انصاری فرد باعث شده هواداران تیم صدرنشین یونان بارها اسم او را در ورزشگاه صدا بزنند. مهاجم ایرانی در واکنش به این اتفاق، گفت‌: این یک حساس فوق‌العاده‌ خوب برای من بود که هواداران اسم من را در ورزشگاه فریاد می زدند. این به من انرژی می داد و خوشحالم که توانستم آنها را امروز شاد کنم. بعد از پایان مسابقه هم پیراهنم را به یک هوادار (معلول) اهدا کردم، چرا که مردم با وجود همه مشکلاتی که دارند به ورزشگاه می آیند تا ما را ببینند. امیدوار بودم برای همه آنها یک پیراهن داشتم تا همه را بعد از پایان بازی خوشحال می‌کردم.

مهاجم ایرانی المپیاکوس در ابتدای فصل جاری جایی در برنامه‌های سرمربی آلبانیایی خود نداشت و به همین خاطر به بازی گرفته نشد، ولی با تغییر مربی او جایگاهش را در ترکیب تیمش پس گرفت.

انصاری فرد در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ، ‌اضافه کرد: همه بازیکنان دوست دارند که بازی کنند و از نیمکت نشینی خوششان نمی آید. در سه ماه نخست من جایی در ترکیب نداشتم و این به خاطر نظر سرمربی بود. من مشکلی با این تصمیم نداشتم و آن را قبول کردم. بازی‌های زیادی را از دست دادم، ولی این را می دانستم که اگر خوب تمرین کنم فرصت بازی به سراغم خواهد آمد. خدا را سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم از آن استفاده کنم.

چهارشنبه دو تیم المپیاکوس و آ . ا . ک آتن در یک چهارم نهایی جام حذفی یونان در جدالی حساس برابر هم قرار می‌گیرند. این بازی تقابل انصاری فرد و مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی است.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در پایان درباره تقابل با مسعود شجاعی، گفت‌: من دوست صمیمی مسعود هستم و او را 14 سال است که می شناسم. به او احترام می گذارم و او را دوست دارم، ولی برای مسعود متاسفم، چون او چهارشنبه هیچ شانسی نخواهد داشت. ما کار را برای حریفمان سخت خواهیم کرد. نه تنها برای مسعود ،‌ بلکه برای تمام بازیکنان آ . ا . ک آتن برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد و می‌خواهیم آنها را در این بازی شکست دهیم تا هواداران خوشحال شوند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    9 9
    جو گیر شده.