رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 28 آذر آغاز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و باید تا قبل از آغاز ثبت نام امکانات مورد نیاز کمیته های7 گانه ستاد انتخابات استان گلستان تامین شود.

به گزارش خبرآنلاین نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان رهبری از 26 آذرماه و ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه به مدت یک هفته خواهد بود.

وی افزود: هفته گذشته به همراه اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران در همایشی با رویکرد آموزشی در استان مازندران شرکت کردیم که برنامه بسیار خوب و مفیدی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات استان، تصریح کرد: هم‌اکنون این جلسات به صورت هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات به علت اهمیت موضوع این جلسات بصورت فشرده  و در فاصله‌های زمانی کمتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مجموع 11 جلسه قبلی ستاد انتخابات استان گلستان 78 مصوبه داشته‌ایم که براساس گزارش ستاد انتخابات کشور، مصوبات کیفی و خوبی بوده است.

طهماسبی گفت: باید تا قبل از زمان ثبت‌نام داوطلبان همه نیازمندی‌های کمیته‌های هفت‌گانه و ستادهای انتخابات در شهرستان‌ها اعم از نیروی انسانی، اقلام مورد نیاز، ترابری و غیره با پیگیری کمیته پشتیبانی تأمین شود.  

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گزارشی از عملکرد کمیته‌های هفت گانه ارائه کرد و گفت: کمیته فن‌آوری اطلاعات با 14 جلسه و 105 مصوبه، کمیته اطلاع‌رسانی با 4 جلسه و 14 مصوبه، کمیته استعلامات با 7 جلسه و 22مصوبه، کمیته آموزش 6 جلسه و 58 مصوبه، کمیته پشتیبانی و مشارکت با 5 جلسه و 34 مصوبه، کمیته امنیتی و انتظامی با 9 جلسه و 45 مصوبه و کمیته حقوقی 2 جلسه و 6 مصوبه، جلسات ستاد انتخابات استان گلستان برگزار کرده‌اند.

سید علی میرباقری افزود: همچنین تاکنون 100 جلسه با 455 مصوبه در ستادهای انتخابات شهرستانهای استان گلستان برگزار شده است.

در این جلسه همچنین فرماندار گرگان با حکمی از سوی استاندار گلستان به عنوان عضو جدید ستاد انتخابات استان منصوب شده و حکم خود را دریافت کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =