ارسال ٢٠١ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال بیش از ٢٠١ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نفل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛سید علی زمزم امروز ١٠ اسفند ماه سالجاری با اعلام این خبر گفت:با توجه به پتانسیل موجود در تالاب کجی نمکزار شهرستان نهبندان این اداره کل با همکاری معاونت امور هنری و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان را برگزار می کند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: براساس فراخوان منتشر شده برای این جشنواره مهلت ارسال آثار ٣٠ دی ماه سال جاری اعلام شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی متقاضیان شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال تا ١٠ بهمن ماه سالجاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار هنرمندان ١٠ بهمن ماه سالجاری پایان یافت و از این پس آثار ارسالی به دبیرخانه مورد قبول واقع نمی شود، گفت: ٢٠١ اثر در قالب ٧٠ گروه از ٢٠ استان به دبیرخانه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی استان ارسال شد که از این تعداد در نهایت ٥١ گروه برای داوری نهایی انتخاب شد.

زمزم با اشاره به اینکه طاهر شیخ الحکمایی،محمد رضا ذبیح الله زاده و رامین اعتمادی بزرگ هیات داوران جشنواره را تشکیل می دهند خاطرنشان کرد: مرحله اولیه داوری جشنواره انجام شد و ٣٠ گروه برای مرحله پایانی جشنواره انتخاب شدند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تمامی شرکت کنندگان در مرحله نهایی جشنواره گواهی شرکت اهدا خواهد شد، گفت: برگزاری کارگاه توجیهی و مرحله حضوری و اختتامیه جشنواره دهه سوم فروردین ماه ٩٦برگزار خواهد شد.

زمزم در پایان ضمن تشکر از همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و بنیاد نخبگان استان در برگزاری این جشنواره تصریح کرد: امسال این جشنواره در سطح ملی برگزار می شود که شاهد حضور هنرمندانی از سراسر کشور در این جشنواره خواهیم بود که امیدواریم با تلاش همه جانبه و همکاری دیگر دستگاه ها بتوانیم گام های موثری در زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و معرفی تالاب در سطح کشور برداریم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =