اشتباهات گزارش‌گر سفارشی؛ ۶ بازی و ۷ کلین‌شیت!

در زمان شروع دیدار استقلال و سایپا، عجیب‌تر از کارشناسی میثم منیعی، صدای گزارشگر بازی بود. گزارشگری که صدایش کمی آشنا بود ولی تا به حال بازی‌های حاضر در ورزشگاه آزادی را گزارش نکرده بود.

به گزارش آی اسپورت؛ گزارشگر این دیدار محمد رجبی بود. همان شخصی که دیدار رفت پرسپولیس و پیکان را در شهرقدس گزارش کرده بود. گزارش بهمن سال نود هم در دیدار استقلال و سایپا در انقلاب کرج به عهده او بود. رجبی کارمند حراست صدا و سیما است. به همین دلیل دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌های غیر از آزادی ولی نزدیک به تهران را او گزارش می‌کرد.

حالا در اولین گزارشش در ورزشگاه آزادی، رجبی گزارشی پراشتباهی را پشت سر گذاشت. اولین جمله عجیب رجبی این بود که «حامد لک در شش دیدار اخیر سایپا، هفت کلین شیت کرد».

در ادامه زمانی که مهاجم استقلال در آفساید بود، رجبی او را علیرضا قربانی نامید. حتما در جریان هستید که علیرضا قربانی خواننده مطرح کشور است و نام مهاجم استقلال «علی قربانی» است.

چند دقیقه از آخرین اشتباه رجبی نگذشته بود که دوربین روی چهره سجاد مشکل‌پور زوم کرد. ولی گزارشگر مسابقه اعتقاد داشت که این بازیکن، روزبه شاه‌علیدوست نام دارد.

گاف بعدی او باز هم به علی قربانی اختصاص داشت. زمانی که فرشید باقری صاحب توپ شد، گزارش بازی گفت «فرشید باقری یا علی قربانی صاحب توپ شد». ما که نفهمیدیم یعنی چی. ولی چیزی که واضح است این است که او نام فامیلی این دو بازیکن را قاطی می‌کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =