بیش از ۸۳ هزار دانش آموز همدانی در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در هفدهمین دوره‌ مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری 83 هزار و 726 نفر از دانش آموزان استان همدان حضور فعال داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان حسن‌آقا یوسفی، که در همایش تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده‌ استان همدان در مسابقات "پرسش مهر 17" سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: هفدهمین دوره‌ مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور فعال بیش از 83 هزار و 726 نفر در بخش‌های دانش‌آموزی، همکاران و اولیای دانش‌آموزان در سطح مدارس استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آموزشگاهی هفدهمین دوره "پرسش مهر" در حوزه همکاران تعداد 5 هزار و 390 نفر و در بخش دانش‌آموزی 78 هزار و 829 نفر شرکت کردند که بر این اساس تعداد 2 هزار و 130 نفر از همکاران و در بخش دانش‌آموزی 3 هزار و 144 نفر از دانش‌آموزان به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: در مرحله استانی تعداد 293 نفر از همکاران و 153 نفر از دانش‌آموز حضور یافتند.

وی گفت: در این دوره مسابقات آموزش و پرورش استان همدان با کسب 11رتبه با رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته خوش درخشید به طوری که 155 نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله استانی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند که برگزیدگان رتبه اول فرهنگیان و رتبه‌های اول و دوم دانش‌آموزان متوسطه‌ دوم به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

یوسفی تصریح کرد: از تعداد 52 نفر همکار فرهنگی و 26 نفر دانش‌آموز شرکت کننده در مرحله کشوری، 11 نفر از استان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی یادآور شد: در سالجاری تعداد شرکت کنندگان مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری به نسبت سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =