۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در بازرسی از نازل‌های جایگاه‌های عرضه بنزین استان تهران در سال گذشته، کمتر از یک درصد از نازل‌ها کم‌فروشی داشتند.

مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران اظهار داشت: بازرسان استاندارد در سال گذشته برای نظارت بر کم‌فروشی نازل‌ها، اقدام به ۱۹ هزار و ۷۸۳ مورد بازرسی از جایگاه‌ها کردند و در نتیجه آن مشخص شد تن‌ها ۱۲۳ نازل، یعنی کمتر از یک درصد از نازل‌ها با استاندارد ملی مربوطه انطباق ندارد.

بیات با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت موظف هستند کنترل‌ها و گواهینامه‌های لازم را در خصوص صحت عملکرد نازل‌ها اعمال و ارایه کنند، گفت: کار نظارت بر عملکرد نازل‌ها در سایر استان‌های کشور نیز سالی ۲ بار انجام می‌شود، اما به سبب استفاده بیشتر از نازل‌ها در استان تهران، کار نظارت سالی چهار بار صورت می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان تهران تصریح کرد: به طور کلی بیش از ۹۹ درصد نازل‌های سوخت در استان تهران، با استاندارد ملی انطباق دارد که با کنترل و دقت بیشتر از سوی شرکت پالایش و پخش و همچنین سازمان استاندارد، تلاش می‌شود میزان خطا کاهش پیدا کند.

وی افزود: برای رعایت حقوق مردم و کاهش خطای سهوی سامانه ۱۵۱۷ را به منظور رسیدگی به شکایات احتمالی مردم در نظر گرفته‌ایم و چنانچه موردی در خصوص کم‌فروشی نازل‌های سوخت احصاء شود، با گزارش به این سامانه سریعا به این مشکل رسیدگی خواهد شد.

در حال حاضر، ۲۸۸ جایگاه سوخت و بیش از ۴۳۰۰ نازل در استان تهران فعال است.

39225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =