۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
ویسی می‌خواست شجاع را بدهد، رامین را بگیرد

همان‌طور که مستحضرید، رامین رضاییان بالاخره توانست رضایتنامه خود را از پرسپولیس بگیرد تا به پیشنهادات اروپایی خود بیندیشد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: اما آنچه نمی‌دانید، مربوط به نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ شانزدهم است. شنیدیم در آن مقطع برانکو که علاقه زیادی به سبک بازی شجاع خلیل‌زاده دارد، تلاش وافری کرد تا این مدافع شمالی‌الاصل را به پرسپولیس بیاورد اما نشد که نشد!

عبدالله ویسی ابتدای فصل هم عنوان کرده بود اگر پرسپولیسی‌ها کل اصفهان را هم طلا بگیرند، شجاع خلیل‌زاده را به آنان نمی‌دهد!
با این وجود نیم‌فصل نمایش نسبتاً ضعیف شجاع خلیل‌زاده در سپاهان که شاید از سر بی‌انگیزگی و اجبار بود، فکر سرمربی سابق تیم اصفهانی را به خود مشغول کرد. گویا در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل عبدالله ویسی که متوجه اختلاف شدید رامین رضاییان و برانکو شده بود، پیشنهاد داد این مدافع ملی‌پوش با شجاع خلیل‌زاده تعویض شود!
منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت، مدعی شد باشگاه سپاهان حتی حاضر بود در آن مقطع ۵۰۰میلیون تومان نقد هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند اما این پیشنهاد با مخالفت رامین رضاییان مواجه شد.
البته مسئولان باشگاه پرسپولیس هم که یک ‌سال دیگر با رامین رضاییان قرارداد داشتند، کماکان امیدوار به بهبود روابط برانکو و رامین رضاییان بودند و تمایلی نداشتند این جابه‌جایی صورت پذیرد. این در حالی است که شنیده می‌شود شجاع خلیل‌زاده برای فصل آینده با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده و حتی به دنبال اجاره آپارتمان در غرب تهران است.
شجاع خلیل‌زاده می‌‌خواهد همسایه سروش رفیعی رفیق صمیمی‌اش در بلوار فردوس تهران شود.
از سوی دیگر رامین رضاییان هم کماکان مشغول بررسی پیشنهادات خارجی خود است اما اگر موفق به این کار نشد، چاره‌ای ندارد مگر آن که بخواهد در ایران توپ بزند.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =