تجلیل از تکواندوکاران گیلانی قهرمان آسیا در رشت

از تکواندوکاران گیلانی که عنوان قهرمانی مسابقات نوجوانان آسیا و مدال طلا را کسب کردند ، در رشت تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در این مراسم که در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد از 2 تکواندوکار و یک مربی گیلانی که به همراه تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند، تحلیل و تقدیر شد. در این مراسم از مبینا نژاد و زهرا شجاعی راد 2 تکواندوکار گیلانی که عنوان قهرمانی و مدال طلای آسیا را کسب کردند و همچنین نیلوفر صفریان مربی گیلانی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران ، تجلیل شد.

معاون اداره ورزش وجوانان استان گیلان در این مراسم گفت: از ورزشکاران و مربیان تکواندو گیلان تشکر می کنیم که زحمات زیادی کشیدند و توانستند عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند. سیدحسن آموزگار افزود: همچنین از هیات تکواندوی استان گیلان نیز تشکر می کنیم که با برنامه ریزی های مناسب ، توانستند مقام های خوبی را کسب کنند و امیدواریم که این مقام ها و این عناوین قهرمانی ادامه داشته باشد. وی بیان کرد: خوشبختانه استعدادهای خوبی در تکواندوی گیلان وجود دارد که مبینا نژاد یکی از این ورزشکاران است که توانست عنوان قهرمانی مسابقات نوجوانان آسیا را کسب کند.

وی اظهار کرد: البته مبینا نژاد سابقه قهرمانی جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد که نام وی نیز به دلیل اینکه حتی یک امتیاز به حریفانش در مسابقات جهانی کانادا نداد، در کتاب گینس ثبت شد و خوشبختانه در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز توانست مدال طلا کسب کند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران ما با کسب مدال طلا و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و با این کار خود روح شهدا را شاد و خرسند کردند. محسن سترگی افزود: افتخار یک کشور در میادین ورزشی این است که پرچمش در مسابقات مختلف برافراشته شود که این ورزشکاران با تلاش ، همت و سخت کوشی خود توانستند با کسب عنوان قهرمانی ، پرچم عزیز و پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان استان گیلان به خصوص استاندار ورزشدوست تقاضا دارم که توجه ویژه ای به این قهرمانان داشته باشند تا سایر ورزشکاران نیز ترغیب شوند و با تلاش و کوشش خود بتوانند مقام های شایسته ای را کسب کنند. در پایان از سوی مسئولان هیات تکواندو استان گیلان به قهرمانان و مربی گیلانی که توانستند مقام قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا را کسب کنند ، جوایز نقدی اهداء شد. تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در پایان رقابت های قهرمانی آسیا که در کشور قزاقستان جریان داشت ، موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =