پیام تسلیت وزیر ارشاد برای شهادت مرزبانان سیستان‌وبلوچستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت جمعی از سربازان و مرزبانان منطقه صفر مرزی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شهادت جمعی از مرزبانان منطقه سیستان بلوچستان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت مظلومانه جمعی از سربازان و مرزبانان پاکباخته میهن اسلامی در منطقه صفر مرزی سیستان و بلوچستان موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

جهان امروز گرفتار تفکراتی بی‌منطق و اندیشه‌هایی خطرناک شده است که وجود خود را در حذف دیگران تعریف می‌کنند و با دست زدن به اعمال تروریستی، آرامش و امنیت مردم را با مخاطره مواجه می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران که از آغاز با این پدیده شوم از سوی مخالفان خود مواجه بوده و هزینه‌های سنگینی را نیز متحمل گردیده، همواره بر ضرورت صلح و دوستی و اخلاق تاکید کرده و در هیچ زمانی تسلیم این نوع کج اندیشی‌ها نشده است. این یک واقعیت است که هیچ یک از گروه‌های تروریستی و کسانی که دست به این اعمال غیر انسانی می‌زنند، از کوچک‌ترین امنیت و آرامشی برخوردار نبوده و نیستند و در مقابل، نظام اسلامی و مردمی ما در وضعیت کنونی منطقه از بالاترین سطح امنیت و ثبات برخوردار است که بی‌تردید سهم عمده آن، مرهون جانفشانی­‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان جان بر کف این مرز و بوم است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت خالصانه به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان، از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای شهدای این حادثه تلخ و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را مسالت دارم.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =