سرمربی تیم پدیده گفت: اگر روند خوب گذشته خود را ادامه دهیم می‌توانیم بازی فردا را به نفع خود به پایان برسانیم.

به گزارش تسنیم؛ رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی پدیده - استقلال، اظهار داشت: این آخرین نشست خبری است که در خدمت شما (خبرنگاران مشهد) هستم. امسال، فصلی بود که فراز و نشیب‌های زیادی داشت. به صورت مطلق نه ولی حداقل‌هایی داشتیم که توانستیم به آنها دست پیدا کنیم. از روابط‌ عمومی شهرداری مشهد و سازمان میادین نهایت تشکر را داریم که هفته گذشته همکاری خوبی با ما داشتند. امیدوارم فردا هواداران هم به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: امیدوارم جدا از نتیجه که به نفع ما رقم بخورد فوتبالی خوب و روان به نمایش بگذاریم. مقابل پرسپولیس با 4 گل شکست خوردیم اما قبل از گل اول این تیم فرصت‌هایی برای پیروزی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر و شاید اگر پنالتی به نفع ما اعلام می‌‌شد شرایط بازی برای ما فرق می‌کرد. با گل اول پرسپولیس شیرازه تیم ما از پاشید و در 12 دقیقه 3 گل بد خوردیم. امیدوارم اشتباهات خود را به حداقل برسانیم و در سال‌های بعد از عملکرد فوتبال خود دفاع کنیم.

مهاجری در خصوص تمدید قرارداد خود با پدیده تصریح کرد: 2،3 جلسه با اعضای هیئت مدیره صحبت کردیم و درخواست‌هایی هم داشتیم. پدیده 3 سال است در لیگ برتر سابقه دارد و جایگاه خود را در لیگ تثبیت کرده اما نیاز داریم تلاش کنیم به رتبه‌های بالاتر دست یابیم. اگر کسی بخواهد 5 شانس اصلی سقوط را نام ببرد اسمی از پدیده نمی‌‌برد اما اگر بخواهد 6،7 شانس قهرمانی نام ببرد باز هم اسمی از ما نخواهد برد. همیشه در کمرکش جدول قرار می‌گیریم و باید خود را از این میان جدا کنیم. برای این مهم به ابزار، سخت‌افزار و نرم‌افزار نیاز داریم و همتی که صورت بگیرد. باشگاه باید عملکردی داشته باشد تا خودمان راضی باشیم و برای هواداران شرایط خوبی رقم بزنیم. امیدواریم عملکرد باشگاه به گونه‌ای باشد که قرار گرفتن جزو 6 تیم اول جدول را تصور کنیم. البته این جلسات به نتیجه صددرصدی نرسیده است.

سرمربی پدیده در مورد محروم و مصدوم‌های این تیم در دیدار مقابل استقلال گفت: محرومی نداریم اما فرامزی و مهربان مصدوم هستند. مهربان در این چند هفته یکی از بازیکنان خوب لیگ بود اما در برخوردی که هفته گذشته با محمد انصاری داشت کتفش آسیب دید و بعید می‌دانم فردا بتواند به ما کمک کند.

مهاجری با بیان اینکه بازیکنان پدیده تلاش می‌کنند فوتبال خوبی در دیدار فردا به نمایش بگذارند، خاطرنشان کرد: در بازی پیش نیز فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم. سیدجلال حسینی با استفاده از تجربه خود توپ را از خط دروازه بیرون آورد، رضا ناصحی یک تک‌به‌تک را از دست داد و اکبر ایمانی نیز یک توپ را به تیر دروازه حریف زد. امیدوارم فردا تلاش کنیم تا پس از بازی حسرت نخوریم و بگوییم ای کاش فلان اتفاق می‌افتاد. استقلال تیم شایسته‌ای است و در دور برگشت با منصوریان نتایج خوبی کسب کرد اما تلاش می‌کنیم این تیم را در مشهد شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه پدیده در طول هفته به خوبی تمرین کرده است، اظهار داشت: مهمترین چیز تمرکز بازیکنان است. خدا را شکر فرصت داریم مقابل استقلال شایستگی‌های خود را ثابت کنیم و از این بازی نهایت استفاده را ببریم. بازیکنان از لحاظ تمرینی و ذهنی آمادگی کامل دارند. هر چند بازی مقابل تیمی شایسته، سختکوش و جوان مانند استقلال کار ما را سخت‌تر می‌کند اما اگر روند خوب گذشته خود را ادامه دهیم می‌توانیم بازی فردا را به نفع خود به پایان برسانیم.

سرمربی پدیده در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر وجود شائبه تبانی در بازی ماشین‌سازی مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد:‌ آبرو و عزت ما در گرو نتایجی است که کسب می‌کنیم. چرا باید اجازه دهیم تبانی رخ دهد و اعتبار ما زیر سوال برود و باعث شویم یکی دیگر از شانه‌های ما بالا برود.

مهاجری در خصوص انتخاب پیام حیدری به عنوان داور بازی فردا، گفت: ما در دیدار مقابل سایپا قدم‌به‌قدم با تیم حریف پیش می‌رفتیم در دقیقه 83 یک پنالتی مشکوک به نفع سایپا اعلام شد اما کوچک‌ترین بحثی در آن بازی نداشتیم و همیشه تلاش کرده‌ایم جوی آرام برای قضاوت داور ایجاد کنیم. پیام حیدری شایستگی‌های خودش را نشان داده و امیدوارم فردا تمرکز خوبی داشته باشد. فکر می‌کنم در بازی فردا مشکل خاصی از این لحاظ پیش نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه مدیرکل تربیت بدنی استان در حد توان خود به این باشگاه کمک کرده است، خاطرنشان کرد: اگر انتظار دارید پدیده نتایج خوبی کسب کند باید ابزار ما را با سایر تیم‌ها مقایسه کنید. ما از حداقل‌ها نیز محروم هستیم. به جرأت می‌توانم بگویم که ضعیف‌ترین باشگاه‌ها از لحاظ ابزار و سخت‌افزار در لیگ برتر ما و سیاه‌جامگان هستیم و حاضرم این موضوع را ثابت کنم. مسئولان باید کمک کنند چون فوتبال مطالبه عموم مردم است. همچنین استاندار و شهرداری نیز باید به کمک ما بیایند.

مهاجری تصریح کرد: در استان خراسان رضوی ستاد تطبیق داریم و امیدوارم در بخش ورزش ورزش نیز از این نگاه‌ها داشته باشیم. آستان قدس رضوی یک استادیوم خوب ساخت اما دریغ از اینکه از آن استفاده شود. یک ورزشگاه شیک و زیبا به نام امام رضا (ع) ساخته شده است. اگر با دیدگاه‌شان مغایرت دارد این ورزشگاه را اجاره دهند یا واگذار کنند. در بازی با پرسپولیس همانطور که دیدید پس از اینکه گل اول را خوردیم هواداران فشار زیادی را روی ما تحمیل کردند اما پرسپولیس یک بازی بدون تماشاگر برگزار کرد و آن بازی مساوی شد. همچنین تراکتورسازی نیز یک بازی خانگی بدون تماشاگر داشت که آن را واگذار کرد.

سرمربی پدیده گفت: هواداران بخشی تأثیرگذار در فوتبال هستند. ورزشگاه‌های تختی و امام رضا (ع) نسبت به ورزشگاه ثامن‌الائمه حداقل 10 هزار نفر گنجایش بیشتری دارند. امیدوارم همانطور که نسبت به مدرسه‌سازی و احداث بیمارستان اقدام می‌شود فوتبال نیز کنار اینها قرار گیرد چون فوتبال رابطه‌ای مستقیم با سلامت جامعه دارد. اگر بناست اتفاقی بیفتد باید جدی‌تر از این باشد.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =