سرمایه گذاری۱۳ میلیارد تومانی در بخش مکانیزاسیون زنجان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: در سال‌های ۹۲ تا ۹۵ در ۴ خط اعتباری در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش مکانیزاسیون زنجان سرمایه گذاری شده است.

«اکبر کرامتی»  به خبرآنلاین افزود: برای ارتقای بهره وری و افزایش تولید در واحد سطح اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری در استان انجام گرفته است ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب و مورد انتظار فاصله زیادی داریم.
وی ادامه داد: تهیه دستورالعمل انجام اصولی عملیات خاکورزی اولیه و ثانویه، تامین نهاده‌های مرغوب، ارتقای ضریب مکانیزاسیون باجذب و به کارگیری ادوات و ماشین آلات تخصصی در اراضی کشاورزی و انتقال دانش فنی به بهره برداران از طریق برنامه‌های مختلف آموزشی و ترویجی از جمله روش‌ها و راهکارهایی است که به منظور پرکردن خلأ تولید و به حداقل رساندن فاصله بین متوسط تولید و رکورد تولید یا به عبارتی ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی استان شناسایی و به کارگیری آن از سال‌های اخیر در استان آغاز شده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این‌که زنجان به لحاظ جذب خط اعتباری مکانیزاسیون سال زراعی ۹۶- ۹۵ جزو رتبه‌های نخست در کشور است، گفت: جذب و به کارگیری انواع ماشین آلات از جمله کمباین، تراکتور و انواع ادوات دنباله بند در بخش کشاورزی استان در دستورکار قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =