ادعای روز: تماس تصویری سردار و مدیران لیون

ورزش سه نوشت:یک خبرنگار معروف فرانسوی مدعی شد که سردار آزمون با مدیران لیون یک تماس تصویری برقرار کرده و با آنها به توافق رسیده است.

بحث انتقال سردار آزمون به یک تیم اروپایی، سوژه این روزهای فوتبال ایران و قاره سبز شده است. پس از آنکه خبرنگاران معتبر دنیای فوتبال از جمله فابریتزیو رومانو مدعی شدند که مهاجم ایرانی بر سر قراردادی 4 ساله در تابستان بعدی با لیون به توافق رسیده، اما سردار دو روز پیش و در یک لایو اینستاگرامی هرگونه توافق با این تیم فرانسوی را تکذیب کرد.

این مسئله در رسانه های فرانسوی نیز بازتاب داشت. هوگو گیلمنت خبرنگار معروف فرانسوی در حساب شخصی خود در توئیتر و در پاسخ به سوال کاربری در رابطه با ابهامات فراوان درخصوص آینده سردار نوشت: او با این وجود مدتی است که با المپیک لیون بر سر قرارداد به توافق رسیده است و حتی تماس تصویری را با مدیران این باشگاه انجام داد، همه چیز خیلی خوب پیش رفت. این اتفاقات برای کسی که بخواهد در روسیه بماند، طبیعی نیست.

او در رابطه با صحت تماس تصویری سردار و مدیران لیون ادامه داد: من در رابطه با این تماس ویدیویی و آنچه که او در آنجا (به مدیران) گفته است، مطمئن هستم. به طوری که او و مدیربرنامه اش به لیون تأیید نهایی را دادند و یک واقعیت است. واقعیت دیگر این است که المپیک لیون یک پیشنهاد برای جذب آزمون به زنیت داد اما تیم روسی آن را رد کرد. اگر آنها این توافق را "دستکاری" کنند، ما نمی توانیم به آن پی ببریم.

ادعای روز: تماس تصویری سردار و مدیران لیون

او همچنین درباره انتخاب جانشین آزمون نوشت: من می دانم که زنیت یک مهاجم را از تیم سامارا می گیرد و احتمالا آن فرد ایوان سرگیف باشد. بعد از آن، او می تواند جانشین آزمون و یا حتی آرتم زیوبا شود.

پیش از این از نیوکاسل و سویا به عنوان تیم هایی که به جذب سردار آزمون علاقه نشان داده اند، نام برده شد. وب سایت footradio نوشته است که زنیت علاقه ای ندارد تا سرمایه 25 میلیون دلاری خود را تابستان بعدی به صورت رایگان از دست بدهد پس ترجیح می دهد با رقمی بین 3 تا 5 میلیون یورو، آزمون را در این زمستان به لیون بفروشد. باید تا مشخص شدن اوضاع کمی صبر کرد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام PT ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    19 7
    به چه درد میخوره وقتی سر پوشیده باشه مثل دهکده آبی پارس گرم و دم دار