حضور فیلمساز کردستانی به عنوان نماینده ایران در جشنواره تلویزیون اسلواکی

سامان حسین پور فیلمساز جوان کردستانی به عنوان نماینده ایران، در بیست و سومین جشنواره تلویزیون اسلواکی حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین پور فیلمساز کردستانی و برنده چندین جایزه ملی و بین المللی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، در بیست و سومین جشنواره تلویزیون اسلواکی به عنوان یکی از جشنواره های معتبر اروپا حضور یافت.
در این دوره از جشنواره، فیلم کوتاه ماهی اثر این هنرمند جوان کُرد به عنوان فیلم برگزیده در سه سانس اکران خواهد شد.
سامان حسین پور در دوره فعلی جشنواره، با فیلم تحسین شده "مردی که یادش می رفت نفس بکشد" حضور دارد. فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد که به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید شده است داستان خانواده ای را روایت می کند که در شُرف از هم پاشیدن است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را سامان حسین پور انجام داده و تصویر برداری و تدوین را نیز زانیار لطفی بر عهده داشته است. همچنین از دیگر عوامل فیلم می توان به: حسین قورچیان (صداگذار)، پرویز سقزی(صدابردار)، پیام عنایتی(مدیر تولید)، اشکان ساعد پناه(دستیار کارگردان)، ایوب شیخ احمدی(طراح صحنه و گریم)، نوید زارع و فراز سیدعباسی(دستیاران تصویر)، فرشید گویلی، شب بو سلیمانی و بشرا پناهی(بازیگران)، سالم صلواتی(تصحیح رنگ و نور)، شورش وکیلی(عکاس، گرافیست و جلوه های ویژه کامپیوتری) و دکتر جلال نصیری هانیس(مشاور هنری) اشاره کرد که در ساخت این فیلم سهیم بودند.
اولین حضور فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد در مصر بود و جشنواره رادیو سیتی اسپانیا دومین حضور بین المللی این فیلم محسوب می شود. این فیلم چهارمین ساخته حسین پور محسوب می شود، وی تاکنون آثارش در صد ها جشنواره ملی و بین المللی اکران گردیده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =