۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
تحولی بزرگ در سیستم کسب‌وکارهای خانگی

یک شرکت دانش‌‌بنیان ابزار پرداختی برای کسب‌وکارهای خانگی ارائه کرد.

یک شرکت دانش‌‌بنیان ایرانی ابزار پرداختی طراحی و تولید کرده است که می‌تواند به رشد و توسعه کسب‌وکارهای خانگی کمک کند.

شرکت زرین‌پال که در سال‌های گذشته یکی از پیشروترین کسب‌وکارهای دانش‌بنیان ایرانی در حوزه نوظهور فین‌تک بوده است، این ابزار را در اختیار کسب‌وکارهای خانگی قرار داده است.

کسب‌وکارهای کوچک خانگی معمولا توان و شرایط استفاده از درگاه‌های پرداخت الکترونیکی را ندارند. عدم دسترسی به خدمات پرداخت الکترونیکی باعث می‌شود که این کسب‌وکارها نتوانند از پتانسیل‌های تجارت الکترونیکی بهره‌مند شوند. با سرویس جدیدی که «زرین‌پال» توسعه داده است، کسب‌وکارهای خانگی بدون نیاز به داشتن وب‌سایت می‌توانند از خدمات پرداخت الکترونیکی بهره‌مند شوند.

در واقع زرین‌پال به کسب‌وکارهایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام فعالیت می‌کنند، این توان را می‌دهد که برای مشتری خود لینک پرداخت بسازند و مشتری با کلیک بر روی آن لینک به درگاه پرداخت زرین‌پال و در ادامه به درگاه پرداخت شرکت‌های پرداخت الکترونیکی ایران هدایت می‌شود.

به این ترتیب مشتری یک کسب‌وکار خانگی از طریق درگاه‌های امن بانکی و با اطمینان پرداخت خود را انجام می‌دهد. این سرویس تا زمان دریافت محصول توسط مشتری پول را نزد خود نگه می‌دارد و بعد از این که مشتری محصول را دریافت کرد پول را به فروشنده می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود مشتریان با اطمینان از دریافت محصول پرداخت خود را انجام دهند.

مصطفی امیری، مدیرعامل زرین‌پال گفت که با این سرویس کسب‌وکارهای خانگی با سهولت بیشتری می‌توانند فعالیت کنند. راهکار ارائه شده توسط زرین‌پال به گفته امیری راهکاری ساده، جامع و کارآمد برای کسب‌وکار از طریق شبکه‌های اجتماعی است.
امیری همچنین گفت که با استفاده از این خدمت کسب‌وکارهای می‌توانند سریع‌تر و آسان‌تر امکانات پرداخت را به کسب و کار خود اضافه و با خیالی آسوده درآمد خود را مدیریت کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676081