۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

با هدف تامین امنیت غذایی در ماه رمضان طرح نظارت و بازرسی با جدیت ادامه دارد و به همین منظور ۸ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در اردبیل معدوم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر عتباتی در جلسه اجرای طرح نظارت و بازرسی ماه رمضان در اردبیل اظهار داشت: با هدف تامین امنیت غذایی در ماه رمضان طرح نظارت و بازرسی با جدیت ادامه دارد و به همین منظور 8 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در اردبیل معدوم شده است.


وی افزود: با توجه به این که تامین سلامتی مردم برای ما از اولویت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین اجرای طرح ارتقای سلامت غذایی با جدیت در دستور کار قرار گرفته و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی انجام خواهد شد که امیدواریم از این طریق بتوانیم مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: بازرسی از مراکز صنفی نیز از مهم‌ترین اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار داده شده و طی بازرسی‌های انجام یافته به تعداد هفت واحد صنفی متخلف عرضه مواد گوشتی پلمپ شدند.


عتباتی بیان کرد: تمرکز بر مراکز عرضه، تولید و توزیع مواد گوشتی از اقداماتی است که برای کاهش مسمویت‌ها و تامین سلامتی جان مردم و کمک به روزه‌داری همشهریان در دستور کار قرار داده شده و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این زمینه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.


وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم و بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت همه‌جانبه آن‌ها باشیم.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =