۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
بدهکارترین زندانی دیه در همدان آزاد شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: بدهکارترین زندانی جرائم غیر عمد این استان که راننده یک دستگاه اتوبوس بود، پس از تحمل حدود 6 سال زندان و پرداخت دیه آزاد شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ یدالله روحانی منش، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: اتوبوس این راننده آبانماه 88 هنگام انتقال زائران به سوریه در مسیر حلب به دمشق به علت ترکیدگی لاستیک واژگون شد، در این سانحه 2 نفر از زائران حرم حضرت زینب کبری (س) جان باختند و 14 نفر از سرنشینان نیز مصدوم و مجروح شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خاطرنشان کرد: پس از این حادثه و طبق رای مرجع قضایی این فرد به پرداخت 10 میلیارد ریال دیه ناشی از تصادف محکوم شد.

روحانی منش اظهار داشت: پس از بروز این سانحه رانندگی سفارت ایران در سوریه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال غرامت به اولیای دم و مصدومان این سانحه پرداخت می کند، همچنین 322 میلیون ریال نیز از مبلغ دیه توسط بیمه دانا تامین و به شاکیان پرداخت می شود.

وی گفت: پس از رایزنی عوامل ستاد دیه با اولیای دم و دیگر شاکیان بخش اعظمی از بدهی این راننده زندانی از سوی آنان بخشیده می شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افزود: در نهایت یک میلیارد و 530 میلیون ریال از بدهی این زندانی باقی مانده بود که تمامی آن توسط ستاد دیه در قالب کمک ویژه تامین شد.

روحانی منش یادآور شد: با این اقدام بدهکارترین پرونده جرایم غیر عمد ستاد دیه استان همدان پس از سالها تلاش بسته شد و این زندانی به کانون خانواده خود بازگشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =