نشست بررسی مشکلات تالاب انزلی در دفتر معاونت محیط زیست دریایی برگزار شد

مشکلات تالاب انزلی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز طی نشستی کارشناسی در دفتر معاونت محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، در این جلسه که با شرکت مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ، معاونینی از سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای کارگروه ساماندهی سواحل ، جزایر و بنادر کشور و به ریاست پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد مسایل و مشکلات مربوط به تالاب انزلی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات ، مشکلات موجود و همچنین راهکارهای رفع مسایل و معضلات تالاب انزلی ارایه داد. معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانورد نیز در خصوص دستور جلسه و اقدامات صورت گرفته سازمان تابعه خود مواردی را عنوان کرد. معاونت های آب و آبفای وزارت نیرو و نیز سازمان های شیلات و جنگل ها ، مراتع و آبخیز داری بعنوان اعضای این کارگروه اهم اقدامات انجام شده به منظور رفع مشکلات تالاب انزلی را در جلسه مطرح کردند.

در سالیان اخیر بحث تصرفات غیر مجاز و ساخت و ساز های غیر قانونی به عنوان عوامل تهدید کننده و تاثیر گذار در موجودیت تالاب بین المللی انزلی مورد توجه سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است . قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با جدیت در صدد برخورد با متجاوزین به حریم تالاب و متصرفین غیر قانونی اراضی حاشیه تالاب انزلی است و هشدار داد کلیه ساخت و سازهای غیر قانونی با حکم قضایی توسط این اداره کل قلع و قمع می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =