شما اگر به فکر ریشه‌کنی قهرمان‌سالاری بودی ، دو سال دیر رفتی!

سرانجام سجاد انوشیروانی هم از تیم‌ملی وزنه برداری استغفاء داد. جالا می‌توان شعارهای حماسی او درباره کیان مربی ملی را شنید و احسنت گفت اما می‌توان کمی هم واقع‌بین بود!

 

عرفان حاج بابایی:سجاد انوشیروانی همان طور که گمانه زنی می شد از تیم ملی وزنه برداری جدا شد. او که چندی قبل نامه ای رو به جلو نوشته بود و برای ماندن لیستی بلندبالا از شروط گذاشته بود که در راس شان وجود تنها یک تیم ملی و ماندن همه ستاره ها در اردو بود ، وقتی دید فدراسیون هم حتی خیلی اعتقادی به عملکردش ندارد ، ول کرد و رفت.

چندی قبل مراسم افطاری رئیس جمهور با ورزشکاران بود. یکی از مهمانان این مراسم کسی نبود غیر از کیانوش رستمی. او خیلی صریح و بی پرده می گفت:«ببینید ن از شرایطم راضی هستم. دارم خودم بهتر تمرین می کنم. از من اگر مدال می خواهند ، این طوری راحت هستم. نه مشکلی با مربی دارم نه فدراسیون. آنها هم لطف کردند و مسیر من را پذیرفتند. دارم تلاش می کنم و به همین شیوه هم ادامه می دهم. فرقی هم ندارد چه کسی سرمربی تیم ملی باشد.»

انوشیروانی قبل از بازی المپیک هم همین شرایط امروزش را داشت. او خیلی نقشی در انتخاب تیم ملی نداشت. بازیکنان را بیرون از بردو انتخاب کردند. کمیته فنی بود که تصمیم گرفت چه کسی باشد و چه کسی نباشد. او در این دو سال نتوانسته چهره جدیدی به وزنه برداری ایران بیافزاید. اساسا این اتفاق خیلی برای تیم های وزنه برداری مان نیفتاده و این قهرمان جدید جوانان مان هم در دردسته خودش اگرچه طلا گرفته اما رکوردهایش خیلی کمتر از دسته های پایین تر از خودش بوده است!

سرمربی اگر خیلی به فکر کیان ملی بود و این شعارهایی که امروز می دهد ، دو سالی دیر یادش افتاده است!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =