معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تاکنون ۱۱ روستای لرستان با بحران آب روبرو هستند که از طریق تانکرهای سیار آب‌رسانی به آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،بهمن شمشیری ، افزود: پیش‌بینی ما این است که با افزایش گرما و هر چه پیش‌تر می‌رویم تعداد روستاهایی که با بحران آب مواجه می‌شوند افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: علاوه بر روستاهایی که از طریق تانکر آب‌رسانی می‌شوند بعضی از مجتمع‌های آب‌رسانی نیز با کمبود آب آشامیدنی روبرو هستند که از طریق اجاره ۶ حلقه چاه این مشکل را مرتفع کرده‌ایم.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفار لرستان بیان کرد: مجتمع آب‌رسانی قلعه رحیم خرم‌آباد، مجتمع سیاه کله دورود و مجتمع آب‌رسانی کوهدشت مجتمع‌هایی بوده که با کمبود آب مواجه هستند.

شمشیری اضافه کرد: با اجاره این تعداد حلقه چاه آب مورد نیاز حدود ۴۰ روستا تکمیل خواهد شد که بیشترین آن‌ها مربوط به شهرستان کوهدشت با ۳۲ روستا است.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به گرمای هوا و شدید شدن بحران آب تنها اقدامی که باید انجام داد مدیریت و بازرسی از روستاها است که در این راستا به طور مرتب روستاها را مورد بازدید قرارمی دهیم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =