همایون نوری، نعمت مرادی و نورالدین زارعی گزینه‌های احتمالی شهرداری اسلام‌آبادغرب

مرزبان بخشم عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین مطرح کرد: همایون نوری، نعمت مرادی و یا نورالدین زارعی گزینه‌های احتمالی شهرداری می‌باشند و قطعآ شهردار آینده شهر از بین این سه نفر می‌باشد؛ گفت: این روزها بحث انتخاب شهردار توسط منتخبین مردم در شورای شهر به دغدغه‌ای تبدیل شده تا جایی که بیشتر مردم به انتخاب شهردار آینده شهر حساس شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مرزبان بخشم از بررسی گزینه های شهرداری از همان روزهای بعد از انتخابات خبر داد و افزود : قاعدتآ هر چه بیشتر به زمان انتخاب شهردار نزدیکتر میشویم به اوج حساسیت در این مقوله خواهیم رسید به گونه ای که بزودی مشخص خواهد شد که همایون نوری پس از گذشت چهار سال مدیریت قابل قبول بر شهرداری اسلام آباد غرب همچنان شهردار باقی خواهد ماند یا همکاران بنده در شورای شهر کلید دار دیگری را انتخاب می کنند .

ایشان از انتخاب شهردار به عنوان یکی از مهمترین مسئولیت های اعضای شورای شهر جدید یاد کرد و ادامه داد : در این مدت ۸۰ شبانه روز پس از انتخابات شوراها بازار شایعات و گمانه زنی ها داغ بوده است و همه روزه اسامی افراد مختلفی برای تکیه زدن به صندلی شهرداری اسلام آباد مطرح و در فضاهای مختلف منتشر میشود با اینکه بعضا افراد شاخصی نیز همچون مهندس نعمت مرادی - مهندس همایون نوری - دکتر نورالدین زارعی و مهندس سید زاهد چشمه خاور کاندیداهای پست شهرداری بوده اند که هم سابقه مدیریتی دارند و هم برای امر شهرداری تخصص کافی دارند ؛ افرادی دیگر نیز در سطوح پایین تر اظهار وجود کرده اند که با نظر دوستان کنار گزاشته شده اند.

مرزبان بخشم که سابقه یک دوره شورای شهر را در کارنامه خود دارد گفت : انتخاب شهردار اولین آزمون مهم و حساس اعضای شوراهای شهر هست که دوستان باید در آن شرکت و حضور داشته باشند. وی ادامه داد : صندلی شهرداری اسلام آباد غرب جایگاه مهمی است و شهردار باید یک فرد کارآمد و با توانایی های بالا در تمامی جهات و زمینه ها باشد و مسلمآ شهردار آینده شهر باید توانایی های خاص خودش را داشته باشد تا مشکلات شهر را حل کند و بتواند قدمی رو به جلو بردارد . این عضو شورای شهر اظهار داشت : شورای شهر سیاسی نیست و آقایان کاندیدای شهرداری اسلام آباد غرب نیز نباید به صندلی شهرداری نگاه سیاسی داشته باشند زیرا این یکی از آفت های مهم مدیریت شهری است و صرفا باید نگاه و تفکر خدمت داشته باشد .

مرزبان بخشم در پایان گفت : الحمدالله شورای دوره پنجم شورای پاک و متخصص روی کار آمده اند و انشالله بتوانیم در حوزه های مختلف نقش ناظر و هادی را ایفا کنیم و مردم اسلام آباد غرب لایق خدمت و سزاوار خدمات بیشتری نسبت به دیروز هستند و امروز اسلام آباد غرب بیشتر از همیشه نیازمند خدمتگزاران واقعی است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =