مراد یگانه فرماندار چرداول از رشد 86 درصدی اعتبارات شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ دکتر یگانه در جلسه شورای اداری ضمن تبریک ورود آزادگان به میهن اسلامی و همچنین تبریک هفته دولت خدمت دولتمردان اظهار داشت: عملکرد و دیپلماسی دولت تدبیر و امید موفقیت آمیز بوده و توانسته است اسلام هراسی و ایران هراسی را از سطح دنیا زایل نماید.

وی گفت: علی رغم مشکلات سر راه دولت,دولت تدبیر و امید توانسته است در طی این ۴سال خدمات وافر و ارزشمندی را بیافریند و این مرهون همکاری و تعامل ومشارکت همه جانبه مردم و مسولیین بوده است. 

فرماندار چرداول با اشاره به افزایش بودجه شهرستان بیان داشت: امسال با درایت استاندار و همچنین نمایندگان اعتبارات قابل توجهی با بیش از ۳۶میلیارد تومان اعتبار چیزی حدود ۸۶%رشد نسبت با سال گذشته روبه رو بوده ایم و این خود می طلبد به بزرگترین موضوع کلیدی و مهم که همان ایجاد اشتغال,رونق تولید,ارتقا سطح معیشتی برای مردم می باشد توجه ویژه شود.

یگانه در ادامه بازدید اصناف و بهداشت از نانوایی ها و فروشگاه ها علی الخصوص در روزهای تعطیل را ضروری عنوان نمودندو گفتند: هدف اصلی ما ایجاد سلامتی و  آسایش و امنیت خاطر برای رفاه حال شهروندان است و این خود می طلبد بازرسین دستگاه های تنظیم بازار کنترل و نظارت بیشتری را در این خصوص بعمل آورند.

وی با اشاره به نزدیکی هفته دولت؛ غبار رویی مزار شهدا و دیدار با خانواده هارا جزء برنامه های اصلی در هفته دولت دانست که با حضور مسولیین برگزار می شود و یادآور شد: اهمیت و توجه و بازدید از این خانواده ها که یادگاران فاخر انقلاب بوده اند یقینا مهمترین اصلی است که باید مورد توجه دست اندرکاران و خدمتگزاران مردم در دولت قرار گیرد.

فرماندار چرداول در پایان به مهمترین و تاثیر گذارترین موضوع  شهرستان یعنی (اتش سوزی)اشاره کرد و گفت:حفاظت و حراست و امنیت از جنگل ها وظیفه همگانی و ملی است و تمام مسولیین بایستی با تعهد به وجدان اخلاقی خود در صحنه های اتش سوزی که در شهرستان به وقوع می پیوندد حضور نهادینه بعمل برسانند در غیر اینصورت بخاطر عدم حضور انان با قطع اعتبارات عمرانی علیه ان دستگاه رو به رو خواهند شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =