مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و بزرگداشت یادو خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت : هفته دولت نمادی از وحدت و همبستگی بین مردم و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند به تقارن شروع بکار دولت دوازدهم با هفته دولت گفت : باید کمک کنیم تا دولت بتواند به اهداف و برنامه های خود جامه عمل بپوشاندوباید دانست که این مهم در ارتقاء اعتماد اجتماعی و کمک به رفاه و معیشت مردم بیشترین نقش را برعهده دارد .

وی خاطر نشان کرد : هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام"رجایی" و " باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

دریکوند تاکید کرد : بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال " نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی با محوریت شعار سال، گام بردارند.

وی در پایان صریح کرد : اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت دولت شایسته تدبیرو امید را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، و تدوام راه پرافتخار شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =