۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
رونمایی از پوستر «آبی مایل به صورتی»

پوستر نمایش «آبی مایل به صورتی» با بازی بازیگرانی چون عاطفه رضوی،‌ نسیم ادبی و گیتی قاسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با آغاز بلیت‌فروشی نمایش «آبی مایل به صورتی» به کارگردانی ساناز بیان،‌ پوستر این نمایش رونمایی شد.

پوستر این نمایش را همراز بیان طراحی کرده ‌است. او پیش از این پوستر نمایش‌های «عامدانه، عاشقانه،‌ قاتلانه»، «هتلی‌ها» و «دو لیتر در دو لیتر صلح» را طراحی کرده بود.

عاطفه رضوی،‌ نسیم ادبی، گیتی قاسمی، آناهیتا اقبال‌نژاد، بهنام شرفی، محمدهادی عطایی، امین میری، امید سلیمی و‌ ملیکا پارسا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین حمیدرضا آذرنگ گفتار متن نمایش را انجام می‌دهد.

«آبی مایل به صورتی» تازه‌ترین اثر ساناز بیان است که آذر ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود. این اثر، یک نمایش پژوهشی است که نگارش متن آن از سال ۹۲ به مدت چهار سال به صورت میدانی و کتابخانه‌ای انجام شده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از رضا مهدیزاده (طراح صحنه)، شاهین انتظامی (طراح صدا و موسیقی)، مهسا عبداللهیان (طراح لباس)، رضا حیدری (طراح نور)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، همراز بیان (طراح پوستر و بروشور)، مهیار گودرزی (عکاس، ساخت تیزر و مواد تبلیغاتی)، مریم نراقی (مشاور رسانه‌ای)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی)، راحیل مرشدی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، راضیه اسماعیلی (منشی صحنه)، نسرین ریاحی‌پور (پژوهشگر) و وحید لک (مدیر تولید و مجری طرح).

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =