آیین تکریم و معارفه مدیر جدید منطقه ویژه امیرآباد برگزار شد

با حضور مسئولین کشوری و استانی مراسم آیین تکریم و معارفه مدیر جدید بندر امیر آباد در سالن جلسات بندر امیر آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از امیر آباد- در ابتدای این مراسم علی خدمتگزار،مدیر سابق منطقه ویژه امیرآباد با تقدیر از همکاری مدیران استانی گفت :اگر امروز بندر امیرآباد به عنوان بندر شاخص کشور برگزیده شد با کمک و همدلی مسئولین استانی و شهرستانی بود.
خدمتگزار ادامه داد :بنده در سال ۹۳ با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان مدیریت این بندر را بر عهده گرفتم که در دولت تدبیر و امید این رقم به بیش از هزار میلیارد تومان رسیده است .
خدمتگزار ادامه داد: ۲۸۸۰میلیارد تومان در طی خدمت بنده از سازمان اعتبار اخذ گردید که ۹۹درصد این اعتبارات جذب شد.
وی با اشاره به این که بندر امیر آباد با ارتقا رتبه در بین بنادر کشور در طی این مدت با همت و تلاش یکایک همکاران بوده ،اظهار کرد:بی شک با توانی که از مهندس رضوانی شاهد هستم این بندر میتواند آوازه خود را در سطح بین الملل به گوش کشور های رقیب برساند
مهندس خدمتگزار در پایان از تلاش و همیاری پرسنل خدوم این بندر درطی این مدت تشکر و برای مدیر جدید بندر امیرآباد آرزوی موفق کرد
در ادامه این مراسم دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس گفت :تمام کسانی که در بخش صادرات ذی ربط هستند باید بگونه مدیریت شوند که نرخ صادرات رو به پیشرفت رود.
شاعری با اشاره به سرمایه گذاری های متعدد در بندر امیرآباد گفت : اگر این سرمایه گذاری ها نرخی بیکاری و چرخه اقتصاد بومیان را تغییر ندهد بی تاثیر خواهد بود.
نماینده مردم بهشهر و نکا با بیان اینکه منطقه ویژه امیرآباد زیرساخت های لازم برای منطقه ازاد را دارد تصریح کرد:این منطقه باید ازاد شود اگر مسئولین مساعدت نمایند که اگر پیشرفتی حاصل شود برای ملت است.
شاعری در پایان از زحمات مهندس خدمتگزار در طی این مدت که تحولات زیادی را به وجود آورد تقدیر کردو با حمایت از مهندس رضوانی مدیر جدید منطقه ویژه امیر اباد،از وی برای آزاد شدن این بندر به جمع مناطق آزاد تجاری مساعدت خواست.
در بخش دیگر از این مراسم، مهندس نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با توجه به اتفاقات و اقدامات جهادی بندر ویژه بندر امیر آباد در طی سال های اخیر گفت: اگر قرار باشد مازندرانبه جایگاه واقعی خود برسد تحولات این چنینی را می طلبد که این تغییرات در دولت تدبیر و امید به دوچنان رسیده است.
نبیان از تلاش و اقدامات ارزنده مهندس خدمتگزار و تیم همراهش تقدیر کرد و افزود: بی شک با سوابق و توانی که از مهندس رضوانی شاهد هستید امیدواریم بندر ویژه امیر اباد بتواند از ظرفیت و تخصص ایشون بهره مند شود.
در بخشی دیگری از سخنرانی مدیر عامل بنادر و دریانوردی کشور اظهار کرد:منطقه ویژه بندر امیر آباد با حمایت سازمانی و استانی توانسته در طی چند سال گذشته موفقیت های زیادی را کسب کند
وی با بیان اینکه بندر امیر آباد پتانسیل رسیدن به بندر نمونه کشور و بین الملل را دارد گفت: ازفعالان بخش خصوصی و مدیراجرایی استان مازندران و همه مسئولین ذی ربط برای حمایت و توسعه این بندر دعوت به همکاری میکنیم .

مهندس راستاد با امادگی کامل از بندر امیر اباد حمایت خواهد کرد و تصریح کرد :شرایطی را فراهم خواهیم کرد که نه فقط ساکنان این منطقه بلکهکلیه مردم مازندران از منافعی که بندر داراست بهرمندی لازم را ببرندسیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی با تقدیر از حضور مسئولین کشوری و استانی گفت :وسعت تکالیف بندر امیر اباد گستره است چرا که عملکردش میتواند کشور را تحت شعاع قرار دهد.

این مسئول یکی از اهداف بنده با توجه به ظرفیت اسمی ۷/۵ تنی این بندر،افزایش تنوع کالا های صادراتیخوشبجتانه جنوب دریای خزز ،جذب کالاهای ترانزیتی و... خواهد بود.


مدیر منطقه ویژه امیر آباد با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که در دست اجراواردات روغن است اظهار کرد: به امید خدا قرار است به زودی با ظرفیت۲۰ هزار تنی روغن تولید شود کهبخشی از آن به عراق و دیگر کشور های همسایه صادرات شود.


رضوانی در پایان مراسم اضافه کرد: باید به تلاکیفی که به بنده واگذار شده به عالی ترین شکل ممکن عمل نمایم که در این راه از همیاری تمامی مسئولینی که برای توسعه این بندر قدم برداشته اند مسئلت مینمایم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =