۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
عبور سخت سرخپوشان از تیم لیگ یکی

پرسپولیس توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، عصر جمعه تیم های بادران تهران و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار پر افت و خیز و جذاب در نهایت با برتری 2 بر یك شاگردان برانکو به پایان رسید.

در این مسابقه که به میزبانی تیم بادران در استادیوم آزادی برگزار می شد، هواداران این تیم حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و شاید برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس کاری کردند که هواداران این تیم در استادیوم آزادی در اقلیت باشند.

بازی تا دقیقه 36 کاملا پایاپای دنبال می شد و هر دو تیم با جنگدگی و تلاش بالا در پی خلق موقعیت بودند تا اینکه نفوذ بشار رسن به محوطه بادران و برخورد مشکوکی که با مدافع این تیم داشت باعث شد تا داور در تصمیمی بحث برانگیز به سود پرسپولیس پنالتی بگیرد و گادوین منشا سفید پوشان پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی پیش بیندازد.

این گل باعث عقب نشینی بادران نشد بلکه کاری کرد تا این تیم لیگ یکی با هجوم پر تعداد به سمت دروازه پرسپولیس در دقیقه 40 توسط مهرداد رضایی به گل تساوی برسد.

در نیمه دوم اما پرسپولیس کاملا نسبت به حریفش برتر بود و توانست توپ و میدان را کامل در اختیار داشته باشد. نمایش خوب پرسپولیس در نهایت باعث شد تا این تیم با ضربه سر شجاع خلیل زاده در دقیقه 54 به گل برتری برسد و با حفظ این نتیجه، بتواند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود تا با صنعت نفت آبادان دیدار کند.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =