مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار ایجاد جاده سلامت در تفرجگاه‌های استان شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج تصریح کرد: بسیاری از تفرجگاه‌ها از جمله پارک جنگلی مشگین شهر قابلیت ایجاد جاده سلامت را دارد.

وی افزود: در بسیاری از تفرجگاه‌ها می‌توان با ایجاد چمن مصنوعی جاده سلامت ایجاد کرده و به مانند مورد مشابه در دریاچه شورابیل زمینه ورزش همگانی و پیاده‌روی را فراهم ساخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: ایجاد جاده سلامت در مرکز استان دستاوردهای مطلوبی داشته اما کافی نیست و انتظار می‌رود شهرداران سایر شهرهای استان جهت ایجاد جاده سلامت همت کنند.

بهتاج با بیان اینکه در تمامی شهرها فضای مناسبی برای ایجاد جاده سلامت وجود دارد، اضافه کرد: بدون ایجاد زیرساخت‌ها نمی‌توان انتظار توسعه ورزش همگانی را داشت.

وی متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد امسال ایجاد جاده سلامت در دو شهر پارس‌آباد و مشگین شهر را دنبال کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: با توجه به اینکه بعد از مرکز استان این دو شهر بیشترین جمعیت را دارند ایجاد جاده سلامت با اولویت در آن ها دنبال می‌شود.

بهتاج بیان داشت: با این وجود ایجاد جاده سلامت درخواست جدی ما از شهرداران تمامی شهرها است و انتظار می‌رود در برنامه زمانی مناسب نسبت به ایجاد جاده سلامت اقدام کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =