برگزاری جشن پیروزی دولت تدبیر و امید توسط انجمن اسلامی دانشجویان

مراسم جشن پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به همت انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی لرستان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- در این مراسم که در جمع پرشور دانشجویان برگزار شد، سلاحورزی مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان ضمن عرض سلام و خیر مقدم به حاضرین در برنامه، حضور پرشور مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه را تبریک گفت.
وی عنوان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر را به تمام شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. سلاحورزی همچنین ابراز داشت: تبریک مهم دیگر من انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید بود که میسر نمی شد مگر با شورآفرینی جوانانی مثل شما عزیزان که جا دارد من در مقابل آن سر تعظیم فرود آورم.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در ادامه به نمایندگی از استاندار لرستان از حضور پر شور جوانان در انتخابات ریاست جمهوری و رأی اعتماد به دولت تدبیر و امید تشکر کرد و گفت: کشور ما در حال توسعه است و برای رسیدن به توسعه ی پایدار باید از ظرفیت ها استفاده کرد.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین ظرفیت های موجود در کشور شما جوانان هستید که حقیقتا با حضور پرشور خود و خلق حماسه در عرصه های مختلف باعث دلگرمی دولتمردان هستید.
سلاحورزی همچنین عنوان کرد: رئیس جمهور محترم در آخرین جلسه بر برنامه ریزی ویژه برای جوانان تأکید داشتند و در همین راستا بحث جداسازی سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش و جوانان مطرح شد که ان شااله با حمایت شخص اول دولت محقق شود.
وی در پایان اظهار داشت: خوشحالم که شما در انتخابات با بینش عمیق به افراط گرایی و وعده های توخالی نه گفتید.
مسئول ستاد سلامت دکتر روحانی در استان لرستان نیز در این مراسم با تشکر از حضور پرشور دانشجویان در انتخابات و حمایت هایی که از ستاد سلامت دکتر روحانی در استان لرستان داشتند، عنوان کرد: چه تقارن زیبایی در برگزاری جشن امشب با سالروز خلق حماسه دوم خرداد شکل گرفته است.
وی ادامه داد: امیدواریم مسیر جامعی که توانسته مسیر خود را پیدا کند ادامه پیدا کند. آزادبخت ابراز داشت: این انتخابات و پیروزی دولت تدبیر و امید و جریانی که پیرو آن شکل گرفته است باعث ایجاد همگرایی در بین نیروهایی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران دارند شده است.
دکتر آزادبخت خاطر نشان کرد: شاید برای اولین دوره بود که مردم استان لرستان همگام با غاطبه ی اصلی کشور و یک صدا از جریان آزادی خواه و عدالت خواه اصلاحات حمایت کردند.
وی گفت: البته این جریان منطبق بر اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و بر اساس آزادی خواهی و عدالت خواهی شکل گرفته است. وی افزود: مردم کشور و نظام خود را دوست دارند و نمی خواهند از آن تخطی کنند.
مسئول ستاد سلامت دکتر روحانی در لرستان همچنین ابراز داشت: امیدوارم کسانی که نمی خواستند این روزها را ببینند چشم و گوش خود را باز کنند.
دکتر آزادبخت تأکید کرد: جضور دانشجویان در ستاد سلامت دکتر روحانی الگوی جالب و مناسبی برای سراسر کشور بود.
وی گفت: امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: بر اساس قولی که اتاق فکر اصلی دکتر روحانی در تهران دادند بنا شد گروهی از نخبگان طرح ها و پروژه های خود را برای تحقق در برنامه های دولت ارائه دهند که در این راستا حضور شما ها نیز می تواند مثمر ثمر باشد.
رئیس ستاد سلامت دکتر روحانی در لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد جریان رو به رشد اصلاحات در کشور به روند رو به رشد خود همچنان ادامه دهد.
گفتنی ست: در این مراسم همچنین کلیپ های ویژه ی پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری برای حاضرین پخش شد. از دیگر برنامه های این مراسم اجرای موسیقی زنده، تئاتر و برگزاری مسابقه لب خوانی بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =