۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

با تمهیدات انجام شده پارک بانوان اردبیل تجهیز می‌شود تا از این طریق ورزش بانوان در اردبیل توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فریبا محمدلو در نشست تخصصی هیئت‌های ورزشی بانوان در اردبیل اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده پارک بانوان اردبیل تجهیز می‌شود تا از این طریق ورزش بانوان در اردبیل توسعه یابد و اعتبارات لازم نیز اختصاص یافته که به همین ترتیب در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه ورزش بانوان در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مراکز تفریحی و پارک‌ها مناطق مناسبی برای ورزش محسوب می‌شود، افزود: باید از ظرفیت پارک بانوان برای توسعه ورزش استفاده می‌کنیم تا بتوانیم دغدغه و نگرانی بانوان اردبیلی را تا حد امکان برطرف کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل گفت: استاندار اردبیل اهتمام ویژه‌ای نسبت به توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران بانوان دارد و در این زمینه ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در اردبیل را فراهم کنیم.

محمدلو بیان کرد: بانوان اردبیلی توانسته‌اند در رشته‌های ورزشی مختلف افتخاراتی را برای کشورمان به دست آورند و با توجه به این که این بانوان استعدادهای بسیار زیادی دارند نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش بانوان استفاده شود.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش در بین کارکنان دولتی خبر داد و تصریح کرد: همایش‌ها و ورزش‌های صبحگاهی با حضور بانوان اردبیلی به طور منظم برگزار می‌شود و در این زمینه ادارات و نهادهای اردبیل برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل افزود: تجهیز پارک بانوان با هدف تامین فضای تفریحی و ورزشی، تقویت روحیه شادی و نشاط، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده و حفظ سلامت جسمی و روحی و شادابی بانوان در محیطی امن انجام می‌شود.

محمدلو گفت: ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی برای بانوان امری لازم و ضروری است که باید نیازسنجی‌های لازم برای بهره‌مندی بانوان از فضای تفریحی انجام شود تا بتوانیم از این طریق محیطی آرام و امن را برای آنان فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در آینده‌ای نزدیک برسیم و بانوان را از حق مسلمشان برخوردار سازیم، چرا که در وضعیت کنونی بانوان در کنار کار و اشتغال فرصتی را برای به دست آوردن آرامش و سلامتی نیاز دارند.

در پایان این مراسم عده‌ای از نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی از عملکرد خود گزارشاتی ارائه کردند و خواستار توجه به توسعه ورزش بانوان در اردبیل شدند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =