یک میلیارد کَفِ آنلاین برای رئیس جمهور چین

اگر در ترافیک گیر کرده و نمی توانید سخنان رئیس جمهور چین را تحسین کرده و برایش کف بزنید، می توانید با کلیک روی این اپلیکیشن اوج حمایت خود را به وی نشان دهید.

 

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی تنسنت چین اپلیکیشنی به صورت گیم ساخته تا شما بتوانید به سخنان رئیس جمهور شی جین پینگ واکنش مثبت نشان داده و با زدن روی اسکرین، دست مجازی به افتخار وی بزنید.

این اپلیکیشن (Excellent Speech: Clap for Xi Jinping) که چهارشنبه شب هم زمان با سخنرانی جین پینگ اجرا شد در همان شب بیش از 400 میلیون دست / کف را ثبت کرد و تا 5 شنبه بیش از 1 میلیارد کف را به ثبت رسانید.

این بازی روی پلتفرم وی چت به صورت گیم در اختیار کاربران موبایل در چین قرار داده شد تا به سخنرانی افتتاحیه رئیس جمهور در جمع 2300 عضو کنگره خلق که 3 ساعت طول کشید گوش دهند.

مسابقه شب اول این طور تعریف شده بود که کدام کاربر قادر به زدن بیشترین کف (کلیک) هنگامی که سخنرانی تمام می‌شود، است. مبنا رقم 19 ثانیه بود که معادل نوزدهمین کنگره خلق چین است. به طورعادی تقریبا هر 10 ثانیه علامت دست زدن روی صفحه موبایل نمایش داده شده تا کاربر هر چقدر بتواند روی آن کلیک کند.

نیویورک تایمز در تحلیلی نوشت در هر راند می‌توان 1000 کف را ثبت کرد که این معادل 52 کلیک در هر ثانیه است که البته انسان قادر به زدن چنین کلیکی نیست.

کمپانی تنسنت و مالک وی چت و اغلب گیم‌های آنلاین در ماه جولای امسال برای انجام بازی King of Glory محدودیت ایجاد کرد تا جوانان معتاد به گیم، کمتر از این بازی استفاده کنند اما ظاهرا محدودیتی برای دست زدن برای رهبر چین وجود ندارد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    43 2
    اصل بادمجون دور قاب چین هستن چینی ها
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    17 2
    تباه تر از این ها پیدا نمیشه
  • علی A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 1
    متنفرم از چین