مدیر عامل و مدیران شرکت پترو پالایش کنگان از شرکت فولاد اکسین بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان این بازدید در راستای فروش ۷۰۰۰ تن ورق جهت ساخت مخازن ذخیره با درجه فولادی خاص صورت گرفت.

در این دیدار مهندس محمود پور مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به مشکلات  پیش روی شرکت های تولیدی گفت: شرکت فولاد اکسین نیز با مشکلاتی روبرو بوده است که یکی از مهمترین آنان مشکلات حقوقی بود که از سالهای گذشته گریبان این شرکت را گرفته و الحمدالله با رفع آنان توانست به روال عادی خود بازگردد.

مهندس محمود پور همچنین با بیان اینکه انجام به موقع تعهدات سرلوحه کار شرکت فولاد اکسین است افزود :تصمیم ما  حرکت به سمت تولید ورق های فولادی خاص است و در حال حاضر با دستوراتی که وزیر محترم نفت صادر کرده اند بخشی از سفارشات در حوزه تامین ورق های انتقال نفت و گاز خصوصا محیط ترش توسط شرکت فولاد اکسین تامین خواهد شد.

در ادامه مهندس رجب زاده مدیر اجرایی شرکت پروژه پتروپالایش کنگان به همکاری با شرکت فولاد اکسین و شرکتهای ایرانی تاکید کرد و گفت : اولویت ما باید خرید از شرکتهای داخلی باشد و البته موضوع بازاریابی ،تبلیغات و مارکتینگ بسیار مهم میباشد برای اینکه ما  با شرکتهای داخلی و نوع محصولات آنان آشنا بشویم .

مدیران شرکت پتروپالایش کنگان از خط تولید این شرکت بازدید و از شیوه تولید محصولات و کیفیت آنان از نزدیک مطلع شدند. 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =