داده های سامانه 137 فرصتی ارزشمند برای برنامه ریزی شهری

شهردار کرج بر استفاده بهینه از اطلاعات و داده های موجود در سامانه 137 تاکید کرد و افزود: باید بتوانیم از داده های ارزشمند موجود برای تهیه سند توسعه محلات بهره گیری نماییم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری یکی از منابع بسیار ارزشمند و مستند مدیریت شهری کرج برای اطلاع از وضعیت شهر را سامانه 137 عنوان کرد که شهروندان از طریق آن و بدون واسطه، مشکلات و دغدغه های خود را با مجموعه در میان می گذارند.
وی با تصریح بر امکان به روزرسانی مداوم داده های سامانه 137، تماس های به روز شهروندان و طرح مشکلات به صورت پیوسته و روزانه را به عنوان منبعی قابل اعتنا برای بسیاری از اقدامات شهرداری کرج ذکر کرد.
نصیری، با بیان اینکه اطلاعات این سامانه می تواند به نحو احسنت و شایسته در برنامه ریزی های شهری به کار گرفته شود، از مدیران خواست داده های به روز سامانه را دریافت نموده و در اقدامات خود مورد توجه قرار دهند.
وی، به ویژه بر لزوم بکارگیری داده های مذکور در تدوین سند توسعه محلات تاکید کرد.
شهردار، امکان اختصاص بودجه واقعی به مناطق را نیز در گرو استفاده از این اطلاعات ذکر کرد و ادامه داد: نیازهای هر منطقه، از طریق تماس های شهروندان قابل شناسایی و احصاء است که این امر می تواند به برنامه ریزی و بودجه نویسی مناطق کمکی شایان توجه نماید.
سامانه 137 شهرداری کرج، سامانه ای مبتنی بر تماس های شهروندان است که با درج و ثبت آنلاین پیام ها درخواست های مردمی، مشکلات را به سازمان ها و مناطق مرتبط انتقال داده و نحوه اجرای خواسته های شهروندان را مورد پیگیری قرار می دهد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =