ایسنا نوشت:استاندار کرمان با بیان این مطلب که باخدا بودن به عدالت است نه بستن دکمه تقوا و ردیف کردن انگشترها، تصریح کرد: باید اتوبان توسعه را با سماجت و جسورانه با سرعت خوب طی کنیم.

 علیرضا رزم‌حسینی امروز 27 دی‌ماه در همایش فرمانداران و بخشداران استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته فرمانداران و بخشداران که در دولت دوازدهم تغییر پیدا کرده اند، گفت: رسانه‌ها در دولت یازدهم بدون هیچ چشم داشتی بسیار تلاش کرده‌اند و منصفانه گزارش و اطلاع‌رسانی به‌موقع انجام دادند.

وی با بیان اینکه سنگلاخی در مسیر توسعه کشور وجود دارد که باید این سنگلاخ را با برداشتن سنگ سنگ آن برطرف کنیم، تصریح کرد: باید مانند اول انقلاب به جوانان اعتماد کنیم اما اکنون می‌گویند که آنان تجربه ندارند. فردی که 70 سال دارد باید برود روزنامه بخواند و بازنشسته شود و جا را به جوانان بدهد.

وی با تاکید براینکه باید رابطه تنگاتنگ با مردم به وجود بیاید که متاسفانه بوجود نیامده است، مطرح کرد: باید مدیران در جمع مردم باشند، درب‌های اتاق‌های خود را به روی مردم باز کنید و مردم را با پشت درب نگه ندارید. با این رفتارهای خود انتظار داریم که مردم به ما اعتماد کنند، مردم چگونه اعتماد کنند؟

استاندار کرمان با اعتقاد براینکه تظاهرات و راهپیمایی‌ها نباید دولتی باشند بلکه باید مردمی باشد، اظهار کرد: مردم باید از مدیران و مسئولان راضی باشند، لذا باید در دولت دوازدهم رابطه خود را با مردم خوب کنید و اگر نمی‌توانید کاری کنید صادقانه بگویید و مردم را معطل نکنید.

وی با اشاره به اینکه با همکاری می‌توانیم، توسعه را رقم بزنیم، تصریح کرد: برای دریافت مجوز برخی از پروژه‌های بزرگ در استان چند سال تلاش کردیم اما بالاخره مجوز احداث آنها را اخذ کردیم، بنابراین با همکاری و پیگیری می‌توانیم موانع را برطرف کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =